2X Google hub met Google Hello deurbel

Omdat mijn vraag niks met Homey te maken heeft, zet ik hem maar even in het offtopic gedeelte neer.

Ik heb een Google Hello deurbel en twee maal een Google hub (woonkamer & slaapkamer) het is nu zo dat als er iemand aan belt dat ik op beide hubs een melding met beeld krijg, dat er iemand voor de deur staat. Nu wil ik eigenlijk dat ik deze melding alleen op de hub in de woonkamer krijg en niet op de hub in de slaapkamer. Maar ik kan nergens vinden waar ik dat zou kunnen instellen, weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is, en zoja waar ik dat dan kan instellen?

EDITE: ik heb vandaag contact gehad met Google, ze gaven aan dat ze bezig zijn met een update voor de Nest app zodat je de bezoekersmelding per apparaat (hub) kan instellen. Tot die tijd heb ik nu de functie “niet storen” maar aangezet op de hub in de slaapkamer want dan krijg je geen meldingen (dus ook deze van de bel) meer door op de hub.

Heb het niet geprobeerd, maar is het volgende misschien mogelijk. In de instellingen van je camera kun je alle meldingen uitzetten

De Google Nest SDM app heeft de volgende mogelijkheid om een camera te kiezen waarheen de meldingen gaan.
Voorbeeld van een flow


En dit zijn de mogelijkheden bij ALS

Dus misschien toch niet zo off Topic als je dacht.

1 Like

@Marcel_Ubels Thanks. daar ga ik binnenkort even naar kijken…

Dan moet je ook nog een abbo hebben op best aware