Account verwijderd Flows werken nog

Goedenavond ik heb per ongeluk mijn account verwijderd uit de App, nu werken alle flows nog maar kan ze niet zien en bedienen , is er een mogelijkheid om ze terug te krijgen ?
Zowel op mijn tablet als telefoon ??

Als je een backup hebt( betaalde oplossing) kun je alles terugzetten. Homey op zijn kop houden, 10 sec laten tellen en je krijgt de mogelijkheid

Maaruh, waar zie je die backups dan als je geen account meer hebt?

Nog niet was aan het expirimenter of dit wat was , moet dus helemaal opnieuw beginnen begrijp ik

Gewoon je account weer toevoegen in de app.

1 Like

Toevoegen van account in de app gaat niet,hoe vreemd het ook klinkt. Flows werken wel maar
als ik het account toevoeg zegt ie geen Homey

Backup is niet nodig aangezien je zover ik weet je eigen owner account niet van Homey kan verwijderen.


Dus hoe heb je je account verwijdert en wat als je in de app opnieuw aanmeld met je bestaande gebruikersnaam en wachtwoord?

Maar kan er ook niet meer bij

Misschien helpt het als je de homey app van je telefoon verwijderd en daarna weer opnieuw installeert?

Kan je in homey flows inloggen, dan wel een account aanmaken?

Melding die ik krijg you have no homey’s

Dus als je een account probeert aan te maken krijg je de melding. No Homeys. Kun je je homey ook herstarten( op de kop houden) en met behoud van gegevens herstellen

Enige dat ik me kan voorstellen echter wat ik nog niet heb getest is in account settings je account verwijderen.
Dat is hier.

In dat geval even contact opnemen met Athom support. In neem namelijk aan dat zelfs als je backups had deze met het account verwijderd zijn. Je kunt niet zonder reset je Homey opnieuw koppelen zover ik weet.

Ga ik morgenochtend proberen ,mijn flows werken gelukkig nog wel.
Kan er alleen niet meer bij.
In ieder geval bedankt laat het je morgen weten.

Hartelijkdank voor alle hulp , helaas het mocht niet baten ,heb alles gereset en ben opnieuw begonnen,
ga ook meteen een backup maken. Op mijn screens na en 1 aquara sensor weer helemnaal klaar’

iig Hartelijk dank

Misschien een beetje laat, maar had je wel de backups aan staan. Ik heb nl ook per ongeluk mijn account verwijderd maar heb wel backups. Als ik hem opzijn kop hou zegt hij na de reset dat de homey al aan een gebruiker gekoppeld is, wilt u de instellingen behouden? Bij “ja” gebeurt er eigenlijk niks.

Maar:
image

98 % van de gebruikers weet niet meer wat ze exact wel en niet vorige week gedaan hebben.

Ik zie geen reden dit topic naar boven te halen,
image

Zeker niet als de gebruiker niet meer actief is.

Daarom gesloten en gearchiveerd.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.