Action app broncode

Hoi,

Ik heb laatst een goedkope deurbel gekocht van het merk Wats Home, het huismerk van het Kruidvat. Die doet het niet met Homey, dus dacht ik: ‘Misschien kan ik zelf ondersteuning bouwen’.

Nu ben ik een generalist (geen ict’er) die zich doorgaans snel inleest en dan na het nodige gepuzzel er uit komt. Nou ga er maar eens aanstaan, een Homey-app met een deurbel schrijven.

Nu heb ik het idee opgevat om een app die die functionaliteit al heeft om te kitten. In de dev corner is tenslotte een app om het raw signal op te vangen. En dat kan vervolgens weer verder bewerkt worden, zag ik.

Nu was het mijn idee om de Action-app te gebruiken als basis. Die van Byron en Alecto zijn wel heel erg complex. Ik wil die app terugbrengen tot een deurbel en dan aan de slag gaan.

Maar omdat onze vrienden in Enschede hebben besloten geen ssh mogelijk te maken op de Homey (om veiligheidsredenen …) zoek ik dus de broncode van de Action-app, gemaakt door diezelfde Tukkers. Ik kan het bestand ook niet op Github vinden.

Wie kan mij helpen om de broncode van die app te vinden. Het eindresultaat deel ik vanzelfsprekend.

Misschien kun je iets met de Elro app?