Action stekkers worden niet meer herkend na update

Vandaag een update gekregen van action 3.03. Helaas werken nu de traditionele slimme stekkers niet meer. Ook niet na een herstart. Stekkers worden niet meer herkend

That’s an Athom-app using 433 Mhz. Did you try a PTP (pull the plug) for 12,3 minutes? If that doesn’t work, please report this on:
https://support.athom.com/hc/nl/requests/new
Deze app is van Athom en gebruikt 433 Mhz. Heb je een PTP geprobeerd (stekker eruit) voor 12,3 minuten? Als dat niet werkt dan zou ik een support-verzoek aanmaken…

Een afstandsbediening die altijd goed heeft gewerkt, geeft na de update een rood driehoekje.
Gaat weer lekker…

Afstandsbediening opnieuw moeten aanmelden en dan werkt het weer. Alle flows op deze AB opnieuw moeten instellen.

Je kun natuurlijk een update niet overal de schuld van geven, maar het is wel heel apart. Nadat ik de flows en de stekkers opnieuw weer had gekoppeld ging spontaan de dimmer van klikaanklikuit zijn eigen leven leiden. Om de paar minuten gaan schemerlampen spontaan naar 100% en na een paar minuten weer naar de gewenste stand. Dit gaat zo de hele avond door. Hebben meer mensen hier last van ?
Sinds deze update heb ik al veel dingen moeten aanpassen. Kan ik terug naar een vorige versie van de action app ?

Heb je een PTP geprobeerd (pull the plug)?

Ja ik heb alle stekkers er een hele nacht er uit gehad en vandaag opnieuw weer gekoppeld. Alle flows hersteld. Homey restart gegeven.
Met dit alles werkt het voor 75% weer als van ouds. Maar nu met een dimmer die een eigen leven gaat leiden. Inmiddels de stekker ui Homey gehaald, waardoor nu alles rustig is. Dit omdat ik ook een Ics 2000, Google home en tradfri bridge heb draaien. Deze functioneren naar behoren