Advies deursensor

Beste mede homey eigenaren,

Ik ben op zoek naar een deursensor voor de achtergevel van mijn huis. Daar heb ik openslaande deuren en deze deuren zijn niet geleveld. ( zie foto hieronder).Ik heb zelf aan de voorkant een neo coolcam deursensor en deze werkt prima. De kozijn en de deur staan op 1 lijn aan de voorkant. Aan de achterkant is dit niet het geval.

Ik zoek dus een deursensor die hiervoor geschikt of een andere slimme oplossing, daar ik niet superhandig ben. Tips zijn van harte welkom.

Hoe moet ik de deursensor plaatsen dan? Je ziet aan de foto dat de deuren niet geleveled zijn. De rechterdeur zit 3 cm naar voren. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen

Eentje plat op de deur, de andere op de kopse kant. Kan best.

Dan moet ik op de kopse kant het grote stuk van de neo plaatsen. Ik weet niet of dat gaat lukken, maar ik waag de gok wel en bestel een neo deursensor

Je mag zelf bepalen welke je waar plaatst, dat maakt niet uit. En de 2 verschillende componenten hoeven niet perse lijnrecht naast elkaar te komen. Even een kwestie van proberen voordat je ze monteerd. 3 cm uit elkaar gaat niet lukken maar 1tje plat en 1 op de kopse kant is geen probleem.

Ik zie het probleem niet zo. Je plakt het spul gewoon op de deur/kozijn. Als je het doet als de deuren dicht zijn (en met voldoende ruimtelijk inzicht dat de een de ander er niet af tikt als je de deur open doet) dan kunnen ze prima enkele mm van elkaar vandaan zitten.