Alarm inschakelen

Ben al tijdje bezig om mijn alarm zo goed mogelijk in te stellen.
Alleen bij het inschakelen heb ik nog problemen.
Bij het inschakelen na 23.00 schakeld het alarm niet meer in. Hoogstwaarschijnlijk omdat 1 uur later een nieuwe dag begint. Hoe is dit makkelijk op te lossen in de flow?



De kaart “de tijd is later dan 22:00 zal waarschijnlijk het probleem zijn.
Dat is alles tussen 22:00 en 24:00.

Zoals ik de flow lees.
60min geen activiteit op begane grond EN alle lampen Bgg zijn uit EN naamx is thuis EN “toezicht” is uitgeschakeld EN het is na 22uur. Dan zet "toezicht"aan. Stuur een notificatie heeft een alarm melding bij symbool. Daar is iets mee. Dus vraag werkt het niet of krijg je alleen geen melding.
Het zal inderdaad alleen werken als alle voorwaarden kloppen tussen 22- 24uur. 1 over 12 werkt deze niet meer.
fredv

De flow werkt prima zonder een tijd in te stellen.
Dus de toezicht mode word ingeschakeld.
Zodra de flow moet inschakelen tussen de 2 dagdelen geeft het problemen

De tijd heb ik aangepast in de flow maar dit lost het probleem niet op

En wat gebeurd er als je op test drukt?

De flow werkt rond dit tijdstip prima. Krijg het alleen niet aan de praat met de wisseling v.d dag.
Aangezien ik meestal tussen 23 en 23.30 naar bed ga.


Dan misschien een keer na 2200 OF voor 0300 uur proberen?
En misschien een extra flow maken die checked wanneer het precies gebeurd allemaal.
ALS zone inactief voor 60 minuten DAN stuur notificatie met tijd tag.

Probleem zit volgens mij in het tijd schema deel doordat 3uur komt voor 22uur op dezelfde dag. Dus kies voor “tussen 3uur en 22uur” en reverse de voorwaarde naar niet. Dan wordt het door omkeren “de tijd is niet tussen 3uur en 22 uur” dan lukt het wel. Ik heb een keer vergelijkbaars gehad.
fred