API foutmelding TOON op homey bridge

Ik heb de Toon gekoppeld aan mijn Homey Bridge maar dat werkt nog niet zoals het zou moeten.
Ik krijg de melding dat er de API een foutmelding geeft. (Zie screenshot). De Toon app in homey laat ook niet de juiste temperatuur zien en ook de andere gegevens kloppen niet. Is dit omdat de homey bridge nog in beta is of is het een bekend probleem met hopelijk ook een oplossing?

Groeten,
Arjan

Graag hier aan Athom melden.
Tenzij het als bekend daar op de pagina staat.

Found an issue? Please report it here.

Bedankt.
Zal er zo melding van maken

Dit probleem heb ik ook op mijn Homey Pro.

Heb 't ook al een keer aangegeven, maar niets meer van gehoord.

log in op de support site, en klik dan op ‘mijn activiteiten’. Waarschijnlijk staat er “opgelost” achter…

Nouja, weet je wat het is? Het is niet de eerste keer dat iemand problemen met de Toon app meldt helaas.

Ik wacht het rustig af…

Grappig, Erik van support zegt dat ze pas nu de eerste melding gekregen hebben. Ik wist wel dat dat niet klopt maar hij blijft gewoon volhouden. Niet zo prettig dat mensen van support bull shit vertellen.

Welke versie van je App gebruik je?

Al die andere topics gaan over de TOON icm Homey Pro, kan ook niet zo snel vinden over welke APP Versie (we zijn immers bij V3.0.1, over de voorgaande zou ik niet mee willen tellen als er daarbij grote wijzigingen zijn geweest )

Volgens mij gaan die topics niet over de App in combinatie met de Homey Cloud Beta, zou dus maar zo kunnen zijn dat hij dat anders uitlegt dan jij obv wat Edwin schrijft.

Tel je even mee hoe vaak in de andere topics gesproken is over het melden bij Athom?
Inderdaad, niet zo prettig…

Je zou even kunnen kijken of de testversie het oplost:

What’s new in v3.0.2
Fix breaking change in Toon API, update Flow card titles.

Ik gebruik de V3.0.1 met Homey Pro. Ik heb support natuurlijk verteld welke versie e.d. ik gebruik en daar werd op gereageerd alsof ik de eerste was met dit probleem. We weten allemaal dat dat niet zo is, helaas.
Ik zie trouwens nu dat mij post bij het topic over de de Homey Bridge is gekomen. Geen idee hoe dat er terecht komt. Ik draai op de Pro en had gepost in het topic Toon losing connection with Homey Insights.

Dan heb je waarschijnlijk zelf niet goed gekeken er gebeurt niets automatisch hier op dat punt.