[APP][Pro] BLE Christmas lights, Kerst clusterverlichting met bluetooth (Action)

Ik moet de app een update geven voor Homey v3. Maar deze test versie zou het nu gewoon moeten doen: https://homey.app/a/com.gruijter.clusterlights/test

Ik probeer deze te installeren en krijg de melding dat deze later geïnstalleerd zal worden, de blauwe ring gaat niet aan.

Ik heb net de testversie (0.5.2) probleemloos op mijn Homey V3 kunnen installeren.

Bij mij staat hij er ook op, morgen even naar de action en testen.

test versie geïnstalleerd, en inderdaad het werkt. Krijg nog wel wat rode schermpjes in de app met foutmeldingen, maar na 2x het zelfde commando werkt het.
Weet niet of dat aan de app ligt of aan de bluetooth connectie…
Afstand is volledig vrij, geen obstakels, minder 10 meter.

Robin, topper. Bedankt! :slight_smile:

1 Like

Goedemiddag net de app gedownload maar hij wil niet installeren. Hij blijft maar proberen. Even voor mijn beeldvorming gaat dit werken op Google Home?

Misschien Homey rebooten en nog een keer proberen te installeren. Geen idee wat Google Home er mee kan. Iemand die het wel weet?

Ook maar even bij de Action 2 doosjes gehaald na het lezen van dit topic.
De lampen in combinatie met de app werkt goed, bedankt!

1 Like

Handig ik heb geen Homey apparaat dus niet zo raar dat ik de app niet kan installeren. Ik ben alleen in het bezit van een Xiaomi hub en de google nest en google mini. Ga wel op zoek naar lampjes die ik wel kan aansturen hiermee. Bedankt voor je reactie.

1 Like

Je weet dat je op het Homey forum zit hé :wink:

Nieuwe versie voor X-MAS 2019 is geupload in de appstore, en wacht op goedkeuring van Athom. Als je niet wilt wachten kun je hem hier al installeren:

2 Likes

Hoop nieuwe functionaliteit met de nieuwe lichies? of is het niet de moeite waard om nieuwe te halen als ik ze vorig jaar gekocht heb :see_no_evil:

Ik denk niet dat de lichies van 2019 iets anders doen dan die van 2018.:thinking:

De app is overigens afgekeurd door Athom omdat ik in de beschrijving een paar #'s heb gebruikt…:roll_eyes:

1 Like

krijg met geen mogelijkheid een 2e set ingeleerd in de app?

pff na een keer op 10 de app resetten en homey herstarten eindelijk wel 2 in kunnen leren. :crazy_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

En werken jouw flows?
Vorig jaar werkte hier alles zonder problemen.
Nu werken de flows niet meer. Ook niet met herhaalde commando’s in één flow.
Als ik een dim opdracht voor de kerstverlichting aan die dame van Google geef dan werkt dat (meestal) wel.

Wat leuk. Ik had deze verlichting (per ongeluk) afgelopen zaterdag gekocht bij de action.
Ik zag thuis pas dat het met bluetooth te bedienen was, dus gelijk maar een search in de homey apps

Ik ga deze week je app proberen, ik ben benieuwd :slight_smile:

1 Like

Vandaag kerstverlichting gekocht van het merk Lumineo (zie : LED COMPACT VERLICHTING 1000-LAMPS MET IPHONE/APP BEDIENING)

De APP geïnstalleerd, en geprobeerd de lumineo leds toe te voegen, hij gaat zoeken maar vind niets. Meerdere keren laten zoeken maar nog steeds niets gevonden.

Homey herstart maar geen verbetering, moet ik nog iets anders doen om het aan de gang te krijgen. Of moet ik op een of andere manier nog iets doen met de LED string zelf “in pairing zetten”

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

@Martijn_Hoogenbosch De lumineo ondersteuning is op jouw verzoek ooit gemaakt door mij. Doen jouw lampies het nog? Kun jij Harland helpen?