App staat niet in de lijst

hoi ik ben nieuw op het forum, en heb van de sint een google hub gehad.

nu de vraag hoe kan ik app s eraan kan toevoegen die niet in de lijst staan

zoals zonnepanelen shine phone
p1 monitor uitlezen van electra (Is een IP adres) vanaf een raspberry
camera van een app EZVision
deurbel van de App XSH cam
de app eWeLink (sonoff) werkt niet

wel is de verwarming tado gekoppeld
sonos, airco Ewpe smart
en de stekkers van de action LSC gekoppeld

Hoi Ramon,

Het klinkt alsof je geen Homey hebt, klopt dat? Dit forum is voor Homey-gebruikers.

Maar om op je vraag terug te komen: voor zover ik weet moeten apparaten specifieke Google ondersteuning hebben voordat je ze samen met een Google hub kunt gebruiken. In het geval van Homey kan Homey als een soort van doorgeefluik dienen om ook apparaten die geen Google ondersteuning hebben toch via Google Assistant werkend te krijgen.

Hoi dat klopt ik heb geen homey.
Dit geeft inderdaad duidelijkheid. Ik kon al niets vinden op Google. Zal ik me eens op het goede forum aanmelden

M.v.g ramon

1 Like

Welkom verdwaalde gast,
Gratis Advies hier,
Koop een Homey, dan ben je al op het goede forum aangemeld :crazy_face:

8 Likes

Eerst maar even inlezen, hij is nogal prijzig. Wat kan je allemaal met de homey.

1 Like

Het typt allemaal Woorden, zelfs is even huishoudelijke is homey

Heel veel meer systemen verbinden dan met alleen Google Assistant. En ook merk onafhankelijk. Tot slot met flows jouw logica maken wanneer wat moet gebeuren.
Kijk vooral ook naar de YouTube demos van Athom.

En dan tot slot vanuit spraak van Google Assistant cq Google home of een andere integratie aansturen.

En als ik deze bestel zou dat genoeg zijn om deze apps te ondersteunen, Aeotec SmartThings Hub V3 Z-Wave + Zigbee (XSH CAM app, EZVision, shine phone app)en een ip adres op m’n bureau blad (dus een link van Internet op m’n tabblad)