App Zonnestanden werkt niet meer goed na update

De zonnestanden app werd gisteren 22/05 automatisch geupdated.
Nu merk ik dat de persoonlijke gebeurtenissen die in de app ingesteld waren onder het tabblad ‘Gebeurtenissen’ niet meer zichtbaar zijn bij het aanmaken van een Flow.

Iemand die dit ook heeft?

Bedankt!

Ja ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zie je ze nog bij de optie ‘het is tussen’(zie afbeelding)

Yeb. Zelfde hier

Ik heb begrepen dat er een fix aankomt

Klopt, ik heb het probleem gerapporteerd op Github en het probleem is opgelost. In een volgende versie zal dit terug oke zijn.
Antwoordje van ‘magtimmermans’:
Fixed, app is aangemeld bij Athom. Naar aproval beschikbaar als beta.

1 Like

Beta versie is intussen sinds gisteren beschikbaar, hierin zijn de persoonlijke gebeurtenissen terug beschikbaar bij Flows.
Bedankt aan de appmaker!

2 Likes

Vraagje over update ? Waarom heeft deze app geen last van de Homey update 7.4.1 ? Het heeft toch ook met timezone te maken ?

Ik denk dat de app geen gebruik maakt van tijdstippen, maar enkel van zonnestand events → al maakt het natuurlijk wel uit in welke timezone je Homey staat…

Vanaf v7.4 kun je bepaalde ‘oude’ manieren om de tijd op te vragen niet meer gebruiken en dat gaf dus fouten.

Het timezone ‘ding’ is bij SDKv3 geïntroduceerd, waarin voortaan met UTC wordt gerekend ipv local time.

1 Like