Apparaten pagina loopt steeds vast

Hallo allemaal,

Ik heb weer een vraag waar ik eigenlijk al lang tegenaan loop maar nu toch wel nieuwsgierig ben of ik de enige ben…

Op mijn telefoon (een Huawei p10 lite) loopt de apparaten pagina steeds vast, dit gebeurd trouwens al geruime tijd… Omdat ik het meeste toch via de webapp doe (op de laptop) loop ik er niet heel vaak tegenaan en als ik al iets op de telefoon doe dan ga ik wel naar de specifieke app en bedien ik het apparaat daar wel… Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben,

Heb het trouwens net ook op mijn tablet geprobeerd (samsung tab a) en daar gebeurd exact hetzelfde… Als ik eenmaal op de apparaten pagina zit kan ik niet meer ergens anders heen en kan niet tot nauwelijks apparaten kiezen/bedienen. Ik moet eerst de app sluiten alvorens ik weer naar een ander tabblad kan.

Gaat het hier over de Homey app of de Homey Web app? De web app is volgens mij niet geschikt voor telefoons of tablets, werkt bij mij in ieder geval ook niet goed (Samsung)

Op de telefoon en tablet gebruik de Homey app

Gebruik deze bèta versie, werkt prima.

Hoe kan ik die beta vinden? Kan alleen de stabiele maar vinden.

Edit: Heb inmiddels aangegeven dat ik béta tester wil zijn voor de app. Nu nog de béta versie zien te installeren

Inmiddels gelukt, heb de app verwijderd en de béta versie daarna geïnstalleerd, helaas geen verbetering

Geen idee wat dat kan zijn, zou contact opnemen mer service@athom.com

Zojuist maar een ticket aangemaakt bij support. Inmiddels naar FW7.1.0 gegaan en de app geupdated naar de béta versie maar het mag allemaal niet baten helaas

Vervelend. De app lijkt in zijn geheel (nog) trager geworden bij mij, maar niet zo veel dat het me irriteert.
Misschien een open deur, maar wil wel eens helpen: deinstalleer de app, start je telefoon opnieuw op en installeer de app.

Heb de app gister ook al eens verwijderd en geheel opnieuw geïnstalleerd (telefoon trouwens niet tussentijds opnieuw opgestart). Zou dat laatste nog eens kunnen proberen.

De app is sowieso aan verbetering toe als je het mij vraagt. Het reageert heel vaak heel traag en als dingen aangeklikt worden duurt het lang voordat het geopend wordt of je moet meerdere keren klikken.
Vaak crasht de app als je je flows aan het bewerken ben.
De overgang van wifi naar 4G of andersom is hopeloos. Bijna altijd moet de app opnieuw geopend worden om het goed werkend te krijgen of dat het weer reageert op dingen die je doet.
De web app is veel beter maar niet geschikt voor telefoons.

Dus ik hoop dat Athom daar eens wat verbeteringen in aan kan brengen.

Ik heb een Samsung S21 dus daar zal het vast niet aan liggen.

1 Like

Laat het vooral aan Athom weten
https://support.homey.app/hc/en-us/requests/new

Daar ben ik inderdaad al mee bezig.

Hoe meer mensen het melden hoe beter.