Homey Community Forum

Aqara curtain controller

Hi Harm,

Ik gebruik de haak op de foto geheel niet…

Hoe zit het dan wel? Zo dus…

Hopelijk beantwoord dit jouw vraag, en is het duidelijk hoe het bij mij zit.

Hahah top. Crea bea oplossing maar werkt perfect. Ik ga hier het nog met een boutje met oog proberen en dan de haak wel te houden. Tot nu toe werkt de B1 prima! Nu nog even pulse schakelaars regelen. 1 klik lamp aan 2 kliks gordijnen open of dicht

1 Like

Handig om te lezen. Ik heb ook 2x rails klaar liggen (elk bijna 6m) en 2x B1 motoren. Zit nog te dubben over plafond of wandmontage.

Plafondmontage zorgt ervoor dat de kamer hoger wordt maar ik heb een hekel aan boren in een plafond voor een rails. Alles moet dan kaarsrecht zijn en met 2 linkerhanden… dan weet je t wel :sweat_smile:

Ik zal hier t resultaat posten als t gereed is.

Laserlijn is een must-have inderdaad voor dit. Maar dan is het ook een peulenschil!

1 Like

Dat werd ook al eerder genoemd door een vriend. Ik ben zeg maar van het klustype wat nog nooit van zo’n apparaat heeft gehoord. :man_facepalming:t2:

Ik heb wél geautomatiseerde rolluiken die rekening houden met regen, dag in de week en of onze dochter ligt te slapen. :yum:

1 Like

Nou, mijn rails die hangen. Gordijnen aanschaffen gaat nog wel ff duren met de huidige lockdown… Kan ik iemand blij maken met de bijgeleverde muurbeugels? Ik heb toch maar (met gevaar voor eigen leven) voor plafondmontage gekozen en is het resultaat ook veel mooier.

Ik heb 24 beugels liggen. Gratis (excl. bijkomende verzendkosten)