Auping app installeren

Bij het installeren van het apparaat auping connect op Homey vraagt de app om een pincode. Heeft iemand een idee welke pincode hier bedoeld wordt?

Wellicht een pincode die je aan hebt gemaakt via de Auping Connect app (niet Homey)?

Nee, ik heb geen pincode aangemaakt bij Auping. De losse Auping-app van de eerste installatie op een smartphone maakt wel zelf een code die je kunt delen zodat je ook op een ander apparaat met de app aan de slag kan maar die code werkt niet bij Homey. (Ik heb de vraag ook uitgezet bij Auping zelf, maar ik heb nog geen reactie ontvangen)

Kijk in de Auping app even bij configuratie delen. Daar staat een share pincode. Die moet je invullen.

Edit: daar was je zelf ook al, check even typo’s en hoofdletters en 0/O?! Werkte bij mij vrij vlot.

Ha Renzo, Dat had ik al geprobeerd maar lukte toen niet. Omdat je het als ervaringsdeskundige zei, heb ik het nog een keer geprobeerd en warempel, het werkt. Probleem opgelost. Het is eigenlijk een ontbrekend stukje informatie bij de setup in Homey dat je in de app van Auping een code moet opsnorren en invoeren.

Ik zag dat je al weer gereageerd had maar ik heb een notificatie gemist blijkbaar.

Ja, de Homey app van Auping is een beetje vaag. Toevallig had ik in de instellingen van de iPhone app al gezien dat je je remote kan delen met iemand anders. Toen ik dus het invoerveld bij de Homey app zag wist ik dat gelijk te koppelen aan díe pincode.
Fijn dat het werkt! :slight_smile: