Back up fout Rate Limited

Nog meer mensen met deze melding en honderden push berichten?

Backup rate limit krijg ik alleen als ik zelf handmatig een backup maak meerdere keren per dag.Niet zo gek. Misschien Homey herstarten omdat die in een eeuwige loop backups probeer te maken of zoiets?

En dan zie ik net ook deze ticket, mogelijk een relatie?
Homey insights and backup errors!

Ik heb vandaag een aantal keer de stroom eraf gehaald om een een wifi wall switch te plaatsen. Ik dacht dat ik door het veelvuldig op en af van stroom mijn Homey genekt had. Inmiddels is de boel weer opgestart alles lijkt weer te functioneren, ik ben alleen al mijn data kwijt over stroom gebruik en dergelijke. Ik las in de link van jouw dat de Insight database stuk is??

Zelf heb ik die problemen niet, ik heb ook geen experimentele firmware op dit moment. Als ik de post lees lijkt dat het geval. De post over het backuppen is overigens ouder zag ik net, als wordt er wel weer nieuwe problemen met insights gemeld. Mogelijk is er helemaal geen relatie.

Dat zóu kunnen, ja, zeker als je een deel van je data kwijt bent.

Is dat nog te repareren Robert, zonder al teveel gedoe? Want ik ben eigenlijk net begonnen met stroom meting.

Pff ik heb geen idee. Misschien werkt het terugzetten van een backup?

Ik weet dat je geen glazenbol hebt. Ach en het gaat om 3 weken data kom ik ook wel weer over heen. Het belangrijkste is terug, alle apparaten en flows. Al hoewel op een bescheiden niveau.

Wel even in de gaten houden dat nieuwe data weggeschreven kan worden, want als Homey data naar een corrupte database blijft wegschrijven is dat niet vanzelfsprekend.

1 Like

Ik zie nieuwe data verschijnen vanaf 12 uur vanmiddag, het tijdstip dat Homey weer een beetje tot leven kwam. Overigens zie ik nog wel alle temperatuur en relatieve vochtigheid van langer terug. Het gaat alleen maar om stroom gebruik data van de Homewizard P1 meter en een Innr meter die tussen de droger zit.

Ik denk dat Homey die data per app opslaat (mogelijk zelfs per apparaat).

Niet alle apparaten werken goed zie ik. Bijvoorbeeld “stroomverbruik alle fases” krijg ik helemaal niets te zien behalve af en toe een rode balk met netwerk fail of iets wat daar op lijkt

Klinkt als “naar een corrupte database wegschrijven” :frowning:

Ik weet het je hebt geen glazen bol, maar enig idee hoe ik dit kan oplossen dan? Of wordt het Homey contacten.

Dat laatste.

Thx