Bbq guruHeeft iemand deze app werkende?

Deze app werkte perfect met Homey versie 1.5 echter met de nieuwe versie 2.0 en hoger werkt deze niet meer.Iemand een idee

Misschien contact zoeken met de app maker? Hoewel ik denk dat na 2 jaar de kans niet groot is dat hij er nog iets mee doet.


@RNLDNKP gaat dit nog gebeuren?

iemand intresse om deze app af te maken :wink:

Heb je al reactie van de developer dan?

Bedankt voor de tag en leuk dat er interesse is voor de app :wink:

Ik heb ondertussen meermaals geprobeerd de bug in de app te fixen, maar helaas is er steeds wat code die een fout geeft bij het aanbieden in de ‘store’. Heb dus wat hulp nodig van iemand om hem compatible te krijgen met 2.0 :slight_smile:

Iemand interesse? Op dit moment zelf niet heel veel tijd en uiteindelijk onvoldoende kennis om direct het probleem te achterhalen :frowning:

1 Like

Nu hopen dat iemand ze vinger op steekt om hem weer goed te krijgen .ik zelf heb de kennis ook niet jammer genoeg. Wie o wie

Ik zal zodra ik een klein beetje tijd heb van de week, eens kijken of ik een start kan maken met een v2 app. Zodra ik het device er in heb en 1 functie, dan is de rest een kwestie van tijd :slight_smile: De codes om de BBQ Guru te bedienen zijn namelijk gewoon hetzelfde gebleven :smiley:

Dat zou geweldig wezen alvast bedankt

En dan nog een mooie donatie doen :wink:

na vooruit is me wel een ribeye waard :wink:

1 Like

vraagje,en hoe gaat het met de guru app

Gaat deze dan ook werken met de nieuwe versie van de CyberQ, de cloud versie?

Ik heb iemand nodig die net wat handiger is met de apps bouwen dan dat ik ben. De app geeft errors bij het goedkeuringsproces van Athom. En het opnieuw maken kost mij redelijk wat tijd.

Aangezien v1 apps binnenkort verwijderd gaan worden hoop ik dat er voor die tijd iemand kan helpen of ik meer tijd gevonden heb om er naar te kijken (from scratch denk ik).

De commando’s e.d. zijn verder super simpel namelijk, raamwerk (flow acties) is er ook al helemaal natuurlijk.

En nee, deze gaat zeker niet met de cloud werken dat is een heel andere methode.

Wou dat ik het kon maar nee ,Een oproepje voor hulp ??