Bluetooth to audio

Hallo,

Ik ben opzoek naar een oplossing om Spotify via Homey af te spelen om mijn versterker. Ik dus eigenlijk opzoek naar een Bluetooth reveiver met tulpaansluitingen.
Weet iemand hier een betaalbare oplossing voor? Ben nu in het bezit van een Logitech Bluetooth audio adapter, maar deze wordt zover ik kan zien niet ondersteund.

Alvast bedankt,
Rudy

Volgens mij gaat dat niet werken: Homey’s BT implementatie ondersteunt geen audio én Homey doet zelf volgens mij niet aan Spotify-streaming.

Je moet dus een apparaat aan je versterker hebben hangen dat zelf direct Spotify kan afspelen, én aanstuurbaar is via Homey (waarbij Homey tegen dat apparaat zegt “Speel nu deze track van Spotify af”.

Misschien een Chromecast ontvanger? Volgens de README werkt dat niet (meer), de Spotify app op Homey werkt alleen met Spotify Connect apparaten. Nu heb ik daar geen enkele ervaring mee, maar misschien een oude mobiele telefoon waar de Spotify app op draait?

Sonos connect, komt binnenkort ook nog met een nieuwe versie.

Bedankt voor je reactie, ik ga het proberen met een oude telefoon om te kijken of het i¿i.g. op deze manier werkt.

Hoi Marcel,

Bedankt voor je reactie, weet je toevallig ook of deze goedkoper wordt dan het huidige model?

Ik heb die info hier vandaan.

Bluetooth gaat niet werken. Wat jij zoekt is een Chromecast audio.
Klikedeklik

Vervolgens de Chromecast app op de Homey zetten en gaan met die banaan

Hoi Roy,

Bedankt voor de info.
Ik zit bij de homey te kijken maar kan dit merk of apparaat niet vinden in de lijst van ondersteunende apparaten. Heb je toevallig ook info dat deze met homey werkt en te bedienen is via homey?

Hoi Roy,

Bedankt voor de info, dit is een mooie oplossing die ik zeker ga aanschaffen.

Gr,
Rudy

1 Like

Een stream van Spotify starten werkt inderdaad niet (wel met youtube music overigens) maar je kan wel de player bedienen via Homey.

1 Like

Misschien lees ik er over heen maar met welke app wordt de teufel toegevoegd #dtv

Hi, ik ben juist op zoek naar een manier om een Youtube Music playlist dmv een flow door Homey te laten streamen naar een Google Home, kun je mij vertellen hoe jij dat gedaan hebt?