Cast een radiostation of video kaartjes niet in de Chromecast app

Ik heb gezocht en gezocht maar mijn vraag vind ik toch niet.
Homey is early 2016 versie 2.5.1
Android app versie 2.8.1
Chromecast app versie 5.0.21

Ik heb verschillende chrome cast modules van de aller eerste tot versie ultra maar geen music die zijn niet meer te krijgen, en ook een ingebouwd in philips tv, al deze modules kan ik toevoegen in mijn homey, maar dan wil ik een flow maken van cast een radio station of video maar ik zie die kaartjes niet die ik wel hier op het forum tegenkom. ik zie zelf TuneIn langkomen en dat wil ik ook wel.

Ik heb alleen de kaartjes arties of album of track is veranderd, en dan nog Casten gestart en Casten gestopt, ik weet niet waar ik naar moet zoeken in die laaste 2 kaartjes.

Wat doe ik nu fout waarom zie ik die kaartjes niet en andere wel? of ik doe echt wat fout of zit ik verkeerd te denken of gewoon stommiteit van mij.

alvast mijn dank voor de hulp

En waar zoek je dan naar die kaartjes?
Bij mij staan ze in de DAN kolom bij het betreffende device.

Ok ik dacht het al stommiteit van dat ik het niet snap, ik zit dus in de als kolom te kijken maar dan nog een vraag, vul ik dan in de als kolom de url van een b.v. radio station of youtube in en dan afspelen met TuneIn of video.

Nogmaals sorry dat ik het niet snapte maar alvast dank voor de snelle reactie.

De url kies je ook in de DAN kolom. Radiostation ook.

Welk kaartje gebruik je dan in de als kolom, ik gebruik daar de casten gestart kaartje en daar heb je een zoek funktie, moet je hier niks invullen of een ander kaartje gebruiken?

De ALS kolom is de trigger die ervoor moet zorgen dat er iets gebeurt. Als jij radio wilt luisteren dan zou je dus eerst moeten bepalen wat daarvoor de trigger is; bijvoorbeeld een wekker, of het feit dat je een kamer binnenwandelt (op basis van een bewegings- of deursensor of aansluitend op een andere flow die gestart wordt.

https://www.hendrikjansen.nl/henk/streaming.html#cz

Hier kun je ook veel radiostations vinden. Even selecteren kopiëren en plakken bij de url

Ja ik begin het te begrijpen, ik zit in de als kolom ook naar de kaartjes van de chromecast te kijken, en dat is mijn grote fout.

Heel hartelijk bedankt nu kan ik er mee verder.