Cast een TuneIn Station naar Google Nest Hub

Ik heb een simpele flow gebouwd die iedere ochtend 3FM moet casten naar mijn Google Nest Hub.

Nu laat ie het station wel zien op mijn scherm maar speelt hij niet automatisch.

Is er een setting die ik vergeet? Ik heb ook “speel af” toegevoegd na Cast een TuneIn station maar dat werkt ook niet.

Geen idee waarom het niet werkt. maar dit werkt bij mij:

URL: http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-mp3

Thanks, dit werkt wel. Ik snap niet waar het precies mis ging.

Ja, heb hier hetzelfde, werkt helaas niet met de TuneIn stations.
Mijn oplossing zelf was:

  • Spreek: “Hey google, speel 3fm!”

Aangezien mijn Homey naast mijn Google Nest Hub staat, werkt dit wel.

Nog niemand die dit heeft kunnen oplossen? Ik werk nu ook met ‘cast een geluids-url’, maar dat geeft zo’n lelijk beeld ;-). Het is natuurlijk maar een detail, maar met TuneIn krijg je wel mooi logootje in beeld enzo… ?

Bij mij werkt de flow “cast een Tuneln station” prima. Via internet uitgezocht welk station ik wil en deze in de flow ingevuld. Nadeel: het duurd enkele seconden voordat je muziek hoor.

Hmm, ik probeer Qmusic Non-Stop via die route naar mijn Nest Hub te sturen, maar werkt niet. Hij doet gewoon niks. Zal nog eens wat andere zenders proberen.

Ik heb dezelfde problemen met de Google Nest Hub. TuneIn stations worden niet afgespeeld. Je krijgt wel een pagina van TuneIn en het gekozen station te zien met een Play knop. Deze knop werkt alleen niet.
Hopelijk kunnen de developer van Athom dit probleem snel verhelpen.