Chromecast app crash?

Suc6 :crossed_fingers:

Helaas… :face_with_head_bandage:

Toilet speaker, ik vind het geweldig! :sweat_smile: m’n vrouw vind het niet nodig (oftewel het gaat niet gebeuren, yep i’m totally whipped)
Maar dan weet ik het ook niet meer… Ik zou dan toch maar een support ticket aanmaken.

1 Like

Beste Michel,

Hier precies hetzelfde probleem. Heb een Chromecast Audio, die te pas en te onpas vastloopt.
Herstarten van de app middels een flow mag dan wel een workaround zijn, maar een echt sjieke oplossing is het niet.

Loopt de chromecast audio zelf vast? Dan heeft dat toch niks met Homey te maken? Ik heb zo nu en dan dat ik er niet mee kan verbinden (ook een audio) niet met verschillende telefoons en chromebooks, dan werkt alleen de stroom er even afhalen voor een herstart. Maar dan is hij wel gewoon online in Homey en ligt het gewoon aan de chromecast zelf.

Beste Michael,

Het is toch echt de koppeling met Homey. De chromecast blijft gewoon connected via telefoon of PC, maar bij Homey loopt de boel vast.

image

Ja oke, hij verliest dus de verbinding en je chromecast functioneert gewoon. Dat heb ik ook als ik dus die herstart van de app niet als workaround gebruik. Hoe meer mensen er een support ticket voor openen hoe hoger de prioriteit bij Athom om het te fixen. …

1 Like