Danalock wil niet meer koppelen

Ik heb een Danalock V3 die heeft gewerkt met homey.
Na de danalock een keer gereset te hebben, kan ik hem niet meer koppelen met de danalock. Heb via Zwave apparaat weggegooid en opnieuw proberen te koppelen.
Soms kan de Homey geen Zwave vinden en de andere zegt hij dat het apparaat reeds is toegevoegd maar kan hem nergens vinden.

iemand een idee?

Verwijder de Danalock via de Homey App op je SmartPhone:
open de App, druk rechts-onder op “Meer” , vervolgens kies “Instellingen”, daarna kies “Z-Wave” en dan kies “Verwijder een Z-Wave apparaat” hou hierbij de Homey en de Danalock heel dicht bij elkaar en doe dat ook bij het daarna weer toevoegen van het apparaat.

Is al vaker gevraagd en beantwoord, maar je moet de lock dan eerst verwijderen uit Homey (z-wave apparaat verwijderen => lock in leermodus zetten en verwijdering zal plaatsvinden), daarna kan je hem weer toevoegen.

Dat heb ik dus ook gedaan, maar toen gaf ie nog steeds already added…

Na het resetten van de hele handel geeft ie nu bij het pairen “Geen z-wave apparaat gevonden”.

Vraag is ondertussen misschien “Hoe reset je z-wave op de Homey en voeg je daarna de Danalock (opnieuw) toe?"

Alles nog een paar keer gedaan en de Homey naast de Danalock gezet en opeens ging het goed.

Bedankt voor jullie reacties.