Dashboard iPad homey

Dag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag. Eind dit jaar verhuizen we naar een nieuwbouwhuis. Ik wil daar diverse zaken ‘smart’ gaan organiseren. Zoals onder andere verlichting, raambekleding, verwarming, bluesound speakers, beveiligingssystemen, slimme deurbel, slim slot, stofzuiger etc.

Ik wil dit allemaal met een Homey aan elkaar knopen en dat zal ongetwijfeld lukken maar nu wil ik in mijn woonkamer geen thermostaat in het zicht en ik wil als ik in de keuken aan het koken ben niet op zoek moeten naar mijn telefoon dus naast een lokale fysieke bediening zou ik ook een iPad op een centrale positie in het huis willen monteren met daarop 1 dashboard met de mogelijkheid alles (al dan niet met flows) te bedienen.

Ik krijg als ik de berichten op internet en op dit forum lees niet echt het beeld dat er een dashboard voor de iPad is waarmee dat mogelijk is. Klopt dat? Als zo’n dashboard er toch is dan hoor ik ook graag welke wordt aanbevolen.

Alvast bedankt.

Buiten dat dit in de verkeerde categorie is geplaatst (er is een aparte Nederlandse afdeling) zijn er nogal wat topics te vinden over de dashboards als je de zoekfunctie had gebruikt zoals vermeld in de welkom post. Deze gaat daarom op slot. Mocht je daar problemen mee hebben neem dan gerust contact op met een moderator.