Homey Community Forum

De zon gaat onder over.... (Max 120 min)

Hoi allemaal

Het kaartje “de zon gaat onder over…” kan maximaal ingesteld worden op 120 min. Ik wil dit langer hebben.

Kan dat?

Daan

Je vraag…

Je zelf gegeven antwoord :grin:

Soms zijn er meerdere wegen naar Rome

Dus nogmaals de vraag. Kan het het op één of andere manier langer worden ingesteld dan 120 min?

Het lijkt wel duidelijk dat dat in deze opstelling niet kan. Maar misschien wil je delen wat je precies wilt bereiken zodat we misschien een andere oplossing kunnen verzinnen?

Bij een zonsondergang een timer die kleiner is dan 10 uur starten zou een oplossing kunnen zijn.

Het lijkt er op dat hij iets wil doen een uur of 5 voordat de zon onder gaat. Hoe doe je dat dan met een timer starten als de zon onder gaat?

Er op tijd aan denken dat je de dag ervoor een timer van 19 uur moet starten bij zonsondergang :joy:

1 Like

Zoals al gesteld:

Er zijn genoeg mensen die je verder willen helpen.
Het antwoord op je vraag is vrijwel zeker: JA natuurlijk kan dat met homey…
maar er zijn diverse oplossingen afhankelijk van je wensen. Misschien Is de zonsondergang zelfs niet eens de beste oplossing??

Een andere oplossing: heb je de app zonnestanden al ontdekt?

1 Like

Zeker.
Het gaat om het intrekken van het zonnescherm. 120 min voor zonsondergang is net iets te laat voor het mooie.

Yes dit is de oplossing! Thanx @FKey. Dit gaat (zelfs beter) werken voor mij. :star_struck:
Nu nog even uitzoeken hoeveel graden ik moet hebben maar daar kom ik wel uit denk ik