deConz app config

Goedemorgen kan iemand mij vertellen wat de settings zijn die je moet invullen bij Ip/hostname,
webinterface poortnr. en de websocket poort?
De autodiscover optie werkt niet.

Is er niemand die deze app gebruikt? Of stel ik een verkeerde vraag?

Gebruik je wel bijv een raspberry met conbee 2 stick? Een conbee stick is wel een vereiste

Hoi Ronald het enige wat ik gebruikt is Homey en de app gedownload via Homey Community store.
Ik dacht dat deze app gewoon werkte met Homey, alleen word er gevraagd om een IP adres en poort nummers.

Het is een app om Homey te laten praten met deCONZ. Als je geen deCONZ hebt houdt het dus al op.

Het kwartje valt, dank allen. Zoals ik al eerder riep “Begin oud te worden”.

Na wat getob werkt het door een foutje bij niet meer, ben alleen de poorten wel vergeten. Weet iemand die toch wel nog?

Mijnes draait op 80 en 443 , VNc op 5900. Welke poort bedoel je?

Die, maar bij mij kan hij de API niet meer vinden…
Ik vul het IP adres in en poort 80 en 443, tevens laat ik de Phoscon toe dat hij gevonden kan worden. Maar nietssss…

maar dan bedoel je het verkrijgen van de API key? Want dat was voor mij ook echt wel een uitdaging. Uiteindelijk ben ik er wel uitgekomen m.b.v. de handleiding op de site van hen. Zie: https://dresden-elektronik.github.io/deconz-rest-doc/getting_started/

Ja klopt, was daar ook mee aan het rommelen geweest. Kreeg ik inderdaad een API key. Denk dat er wat anders is, vanaf even grotere (2A) voeding op de de raspberry zetten