Documentatie / Tutorials

Beste Mensen,

Ik ben een nieuwe homey gebruiker. Heb jaren lang homewizard gebruikt, met redelijke tevredenheid. HW is (in vergelijking met Homey) een verademing kwa gebruiksvriendelijkheid. Nu geeft het niet dat ik nog veel over homey moet leren maar ik vind nergens maar dan ook nergens fatsoenlijke documentatie. Wat ik vooral mis bij het maken van flows. Er is hier zoveel mogelijk, maar de grote vraag is hoe. Tevens wordt er bij heel veel apps geen enkele uitleg gegeven.

Kort en bondig mijn vragen:

  • tutorials en documentatie, over flows waar vind ik die?
  • tutorials en documentatie over de verschillende (3rd party) apps…waar vind ik die

Uiteraard mag alles in het engels zijn.

Er is een flows afdeling hier op het forum die je kunt gebruiken. Verder is het meestal vrij eenvoudig en wordt er tijdens het toevoegen van apparaten een beknopte uitleg gegeven.

En gewoon hier vragen.

Bedankt voor je antwoord. Die flows sectie had ik al gevonden. Ik doelde meer op officiële docs en tutorials vanuit athome. Ik voel me nu een beetje left alone at home.

1 Like

Ik heb een paar jaar geleden al eens gevraagd of ze documentatie geschikt konden maken voor offline gebruik. Een PDFje op het gemak lezen (ja, sommige mensen lezen) op een tablet vind ik prettiger als alles maar online opzoeken.

1 Like

Agree…