Drie HEOS boxen, slechts 1 gevonden door Homey

Goedendag,

Ik heb 3 HEOS 7 boxen in mijn huis. Ik probeer ze te koppelen aan mijn Homey. Ik heb de HEOS app gedownload. Ik ben er in geslaagd om 1 HEOS box te koppelen, maar de andere twee worden niet gevonden, hoe vaak ik het ook probeer. Hoe komt dat?

Los daarvan lijkt de functionaliteit wat je kunt doen met de HEOS vrij beperkt. Maar dat is misschien nog verder uitdiepen. Is er ergens een handige “tips & tricks” wat je kunt doen met de Homey-HEOS combi? Eigenlijk heb ik nog nergens goede “tips&tricks” gevonden over wat er mogelijk is per gedownloade app.

Maar het gaat nu even vooral om hoe krijg ik de andere twee boxen gekoppeld, of waarom ziet Homey ze niet?

Met vriendelijke groet,
Johan

Uit de reviews blijkt dat je niet de enige bent met dat probleem:
image

En ook hier op het forum kun je vergelijkbare problemen vinden: Denon - Heos ''apparaat niet beschikbaar''

Je zou contact kunnen opnemen met Athom’s support desk: https://support.athom.com/hc/nl/articles/360015784034-Hoe-neem-ik-contact-op-met-de-support-desk-

De app is gesloten, dus voor de community is het niet mogelijk om in de broncode te kijken of de app bewust gelimiteerd is tot één apparaat, of dat het misschien een bug is.

Overigens lijkt er ook een community app te zijn die beter werkt, zie hier: Denon - Heos ''apparaat niet beschikbaar''

Dank je. Had die thread niet gevonden bij zoeken, vreemd genoeg. Ik ga die thread verder volgen en die dingen uitproberen.