Een dank je wel voor al die homey APP's bouwers

Via deze weg wil ik eens alle homey app ontwikkelaars, maar vooral de amateur (excuses voor deze term) ontwikkelaars, zowel de huidige als oud ontwikkelaars in het zonnetje zetten voor het geweldige werk wat deze mensen in hun vrije tijd besteden aan Homey app’s waar ik iedere dag weer heel veel plezier van heb.
En ja, soms werkt het even niet of niet naar behoren, maar dat hoort bij het leven en dat wordt heel vaak heel snel opgepikt…
Ik ben in ieder geval super blij en dankbaar met de functionaliteiten die door al die ontwikkelaars ontwikkeld is en nog ontwikkeld wordt.
Thanks

26 Likes

Helemaal eens.
Ik heb vorig jaar samen met een ontwikkelaar in de UK samen gewerkt (groot woord, logs doorgestuurd en getest) om mijn A/C in Homey te krijgen. Superleuk en blijkbaar vonden we dat beide. Dat zijn echt fantastische ontwikkelaars.
Heel erg blij mee :slight_smile:

1 Like

Indrrdaad.
Helemaal mee eens!

1 Like

Helemaal mee eens!
Zij zijn een enorm belangrijk onderdeel van Homey’s succes!

2 Likes

En dat geldt dubbel voor alle developers van apps die Zigbee apparaten aansturen, want de update naar 5.0 firmware en SDK3 was echt een hele klus als ik het zo hoorde! Ik heb her en der ook wat geld gedoneerd aan mijn favoriete app makers. Voor de mensen die ondanks Corona maatregelen nog wat kunnen missen - niets zegt zo goed dank je als een kleine donatie.

Hopelijk kunnen ze dat dan binnenkort uitgeven bij een van de zwaar door Corona getroffen horecagelegenheden.

1 Like

Als ik een aanpassing aan een app zeer waardeer, dan maak ik graag het bedrag van een kratje Amstel over en hoop dat ze er thuis van kunnen genieten. Ze mogen natuurlijk ook voor dat bedrag heerlijke kibbeling kopen.

6 Likes

Ook namens mij dank. Vooral na de overgang naar homey pro 2023 ben ik er achter gekomen hoe belangrijk ze zijn.

I’m supporting this THANK YOU also.

Maybe move this to English part of forum? Because a lot of the app developers aren’t native Dutch.

:pray: :+1: :clap: