ELRO connects K1

Hallo,
bestaat de mogelijkheid om de ELRO CONNECTS K1 Smoke alarm kit te koppelen met Homey? De bestaande ELRO app ondersteund deze devices (nog) niet.

Alvast bedankt voor de hulp

2 Likes

De ELRO Connects rookmelders zijn zeer interessant door op het oog goede prijs-kwaliteit verhouding. Het opvangen van het 868MHz-signaal met Homey ipv het basisstation zou natuurlijk heel handig zijn.

Heb je hier nog contact over gehad met de ontwikkelaar? Of heb je voor een andere oplossing gekozen, en zo ja, welke?

nee niets meer van gehoord; gebruik de elro hub en app zonder homey

Ik heb ELRO ook benaderd hierover en aangegeven dat het 868mhz protocol door Homey ondersteund wordt maar krijg geen gehoor meer…

Kan Athom hier misschien op inspringen en een aanvraag bij ELRO neer leggen? Misschien dat er dan wel werk van gemaakt wordt.

1 Like

Ik ben net begonnen met Homey Pro en zie ook dat rookmelders binnenkort verplicht worden. Elro heeft een heel gamma aan smarthome devices en het valt mij tegen dat zo veel ervan niet ondersteund wordt.

Hi, is er inmiddels al meer bekend of elro rookmelders ondersteund gaan worden in homey? Mvg Michel

Weet iemand hier al meer over?

Hier in huis ook een 10-tal hitte en rookmelders met de “ELRO Connects K2 Connector” De App is hier de ELRO Connect2.0. Ik had graag deze in Homey Pro gekregen?