Error: missing_permimissing: homey:wirless:ble

Na update naar V2 doet mijn kamerplanten meters met Xiaomi Mi Flora app het niet meer. Voor de update werkte ze gewoon heel goed. Geprobeerd om ze opnieuw te installeren, maar krijg ik deze melding:
Cannot get devices: Cannot discover BLE devices from Homey manager.
Error: missing_permission: Homey: wirless ble.

Wat kan ik hier aan doen.

Verplaatst naar Nederlands

BLE is min of meer kapot in firmware v2, dus het kan even duren voordat het allemaal weer werkt.

Ohhh, dat is niet zo mooi als er een totale nieuwe update komt en dit in eens niet meer werkt.
Hoop dat dit dan snel verholpen wordt door de Homey jongens (en meisjes ??).

Dank voor je respons.

Hallo Japio

Ben jij op de hoogte of dit probleem met die planten sensor al is opgelost?
Heb die Xiaomi Mi Flora sensor al een tijdje niet gebruikt, nieuwe plant in huis en wilde hem gaan gebruiken maar zie dezelfde problemen als jij meldde in januari 2019.
Error: missing_permission: Homey: wirless ble.
Welke software update V2 hebben we het over, en moet er iets opnieuw worden gedownload?

Bedankt, Chris

Hoi Chris,

Het werkt nog steeds niet fijnloos. Wel jammer. Draai zover ik weet op de laatste versie (Overal waar een update van binnen kom, update ik gewoon).

Krijg de gegevens wel binnen, maar verloop der tijd komt alles niet binnen. bv temp geupdate 2 minuten geleden en water is dan nog van een paar dagen oud. Dit is wisselend over verschillende sensors, maar de belangrijkste water loopt meestal achter. Als je de Homey weer herstart doet die het weer voor een poosje.

Bij de orginale App werkt alles wel goed, zo het ligt niet aan de sensors.

Heb de hoop maar een beetje opgegeven, wat wel jammer is omdat het een hele mooie aanvulling is voor Homey als er automatisch een melding binnen komt als je plant te weinig water heeft.

Mvrgr, Japio

Ik heb gelezen dat deze problemen met versie V5 van de Homey zou moeten zijn opgelost Japio.
Hopelijk komt die update snel.
Ik hoopte dat met het uit configureren van de sensor en daarna opnieuw installeren het mogelijk opgelost zou zijn, maar na de-installatie lukt het niet meer om te installeren de melding is 'cannot discover BLE devices from the Homey manager. de Homey versie is momenteel 4.2.0 7 maanden geleden geinstalleerd.
Bedankt Voor je reactie, Chris

Hoi Chris,

Was toch benieuwd naar mijn versie( kijk ik nooit naar ) en is 4.2.0. Zal mooi zijn als de sensors stabiel zullen zijn in V5

Afwachten maar.

Mvrgr, Japio