FF voorstellen etc

Goedemiddag een ieder hier op het forum!
Ik ben sinds een week in het bezit van een Homey, om al mijn “slimme” apparaten een beetje beter te kunnen te managen. Ik heb wat Hue spul (18 stuks), INNR, google home, Alexa, Ikea (rolgordijnen), een slide, mijn zonnepanelen, spotify en nog wat los spul.(en de Hue&Ikea hub)
Het lukt aardig met wat basic flows, maar ik loop wel tegen wat dingetjes aan… Nadat ik de Ikea rolgordijnen had gekoppeld, waren deze niet meer bereikbaar in de Ikea app (dus ook geen updates meer?) en het lukt mij ook niet om deze Fyrtur gordijnen 20 NA zonsopgang naar boven te krijgen…wel in twee etappes, heel mooi. Voor de rest wel tevreden, al vind ik het lastig dat de app direct sluit op mijn iPhone wanneer ik even naar een andere app switch…

IOS 13.2 ?

Hallo @TOOON,

Welkom en leuk dat je je voorstelt. Het kan handig zijn om eens in de tutorials rond te kijken, daar staat wat uitleg (in het Engels, dat wel) om je wat verder te helpen. Als je daarna nog vragen hebt, of wat hulp wil met je flows, geen probleem! Deel de printscreens van de flows die je nu hebt en leg uit wat je graag zou willen en je wordt geholpen!