Fibaro bewegingsmelder met teller

Hallo,

Ik heb eeb fibaro bewegingsmelder en heb een flowom een lamp kort doen te branden na een bewegingsdetectie. Ik gebruik een teller om aan te schakelen en uit zetten.
Ik zie dat een bewegin op het appteken van fibaro een 15 tal seconden een uitroepteken komt en dan weg gaat. Tijdens deze 15 tal seconden reageert de bewegingsmelder niet. Heeft dit te maken me instelling van de fibaro bewegingsmelder?

Bedankt

Bedankt vr je reactie. Blinde tijd staat op 5 ipv 15 en nog duurt dit langer dan 5 sec

Heb je de sensor wakker gemaakt bij het opslaan van de settings? Anders kan het soms (afhankelijk van de settings) uren duren voordat de aanpassingen actief worden.

Ok. Dan wacht ik tot morgen. Zie wel in de settings dat het op 5 sec staat nu

Wake-up doe je door 3x op het knopje in de sensor te drukken (zoals bij toevoegen). Sla dan je settings nog eens op.
Dan kan je het direct testen :slight_smile:

Ok. Ga ik doen…thx

Hi,
Heb dit via het knopje-drie keer drukken gedaan en ik blijf dit uitroepteken krijgen gedurende ongeveer 30 tot 40 sec.

Bij beweging zet ik de zandloper aan voor 5 sec
Wanneer de zandloper aangaat doe ik het licht branden
Wanneer de zandloper leeg is gaat het licht uit.

Dat is waarschijnlijk de annuleringsperiode, je zal die moeten aanpassen ipv de blinde tijd.

Het werkt inderdaad met de de annuleringsperiode is inderdaad de oplossing…bedankt!..