Fibaro motion sensor, flows en lux

Ik probeer de lux waarde te gebruiken van mijn fibaro motion sensors in flows. Ik kan met geen mogelijkheid lux/ helderheid gebruiken. Onder apparaten komt helderheid niet terug en ook niet onder de logica als een tag. Hoe kan ik iets schakelen als een lux level onder x waarde is via een flow?

Daar staat juist niks tussen qua helderheid

Beide ruimtes hebben een fibaro motion sensor. Als ik zelf het apparaat bekijk zie ik wel keurig een lux waarde, dus de sensor geeft zeker waardes

Dus als je, zoals Roy zegt, in de EN kolom een logica kaartje kiest (geen apparaten kiezen hier, alleen logica) en je selecteert dan β€œis groter dan” dan kan je daarna op de tag klikken en de helderheid van je apparaat er bij zoeken maar jij zegt dus dat jouw apparaten daar niet bij staan?
Heeft al eens iemand een leuke post gemaakt op het forum die heet β€œHow to use tags in a flow”.

Dat klopt. Dat is ook de screenshot die ik in de post heb geplaatst. In die ruimte hangt een Fibaro sensor. In de EN kaart selecteer logica en dan zie ik geen hekderheid in tags staan.

Dank! Als ik zoek dan zie ik ze inderdaad wel… Enig idee waarom het niet normaal wordt getoond?

Dan mis je een scroll balk denk ik?