Fibaro Rookmelder v2 Flow Push melding bij brandalarm werkt niet

Hij gaat dus niet hè er verandert niks.

Hi,

Ik heb dit weekend ook een Fibaro rookmelder aangeschaft (v2) en ook bij mij werkt de notificatie via een flow niet als ik de rookmelder laat afgaan. Dus blij dat ik niet de enige ben, dacht dat het aan mijn Homey of rookmelder lag.

Ook ik heb geprobeerd om het apparaat helemaal te verwijderen, z-wave geheel te resetten, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Overigens is ook de apparaat history “leeg” dus ik denk ook niet in eerste instantie aan een flow probleem.

Temperatuur werkt wel prima dus er is wel een vorm van communicatie.

Ik zal hem ook aanmelden bij support.

Prima hoe meer er doorgeven hoe sneller ze gaan kijken er voor hoop ik

antwoord van homey is dat het probleem bij de developer ligt, zij gaan dit bekijken en gingen me op de hoogte houden. Dus mensen met problemen met die rookmelder zeker ticketje indienen zodat ze weten dat er echt een probleem is

Iemand al reactie gekregen of oplossing die in de maak zou zijn??

:soon:

v 2.1.32

Fixes to FGRGBWM-411 regarding hue and value changes not taking effect
Fixes to the Smoke Detector, should now fire alarm smoke and alarm heat again
Fixed no controlls for FGR-221

nu in alpha

Waar zie je dit? Dus binnenkort opgelost

Antwoord gekregen dat ze het probleem gevonden hebben en dat er een update aankomt.

Toppie, begint ook wel eens tijd te worden na bijna een maand

Inderdaad en hopelijk komt de update 'u snel.

Heb 3 sensoren aangeschaft en geen 1 stuurt de melding door aan homey of homey doet niets met de melding. Heb allerlei setting geprobeerd, associaties 1-5 wel/niet invoeren, maar niets lijkt te werken.
HELP! wie kan mij helpen het werkend te krijgen?

Lees hierboven eens aub antwoord staat er

Hallo Roy, heb het natuurlijk gelezen en veel meer berichten van gelijke strekking maar nergens een antwoord=oplossing dat het wel werkt. Zal mooi zijn dat iemand een oplossing heeft zodat het gelijk werkend te krijgen is, maar blijkbaar moet er gewacht worden op iets wat uit het topic niet blijkt wanneer dit komt. Op dit moment dus niet werkend te krijgen en we weten ook niet exact wanneer wel Roy?

Tis zo te horen een lastige fix:

Hi Nick,

We are working on a fix for the smoke sensor, I am personally taking care of the QA part to speed things up, but it appears to be a challange. We have created several updates that did not fix the issue completely, and will continue to work on this until the issue is fixed.

I am sorry for the inconvenience.

Nog steeds geen update begint tijd te worden…

ja echt waardeloos

Heeft hier al iemand een antwoord ontvangen van de support dienst van Homey? Ik heb 2 fibaro rookdetectors gekocht en een aeotec sirene. Nutteloos als de rookdetector niet communiceert met Homey…

Nope nog steeds niks,en als je er om vraagt zijn ze er mee bezig, misschien moeten meer mensen er om vragen want duurt nu al extreem lang. En idd heb ook 1 en is totaal nutteloos nu

In alpha testen : Fibaro by Athom

Net de bètaversie van de app geïnstalleerd en rara nog steeds niet in orde… Werkt nog niet