Flow activeert Sonos ongevraagd als standaard speaker op Google Cast apparaat

Hi,

Er doet zich een gek probleem bij mij voor. Ik heb onlangs de Aqara Double Light Switch geïnstalleerd. Ik heb daarbij geïnstalleerd dat als ik twee keer op de rechterknop duw, er een radio moet worden gestart/gestopt op een Google Cast apparaat.

Zodra ik deze flow is uitgevoerd, denkt het Google Cast apparaat dat de Sonos in mijn woonkamer in een keer de “default” speaker moet zijn. Dit is niet ingesteld in Google Home en de instellingen in Google Home reflecteren dit ook niet. Reset van de speakers helpt niet, dan doet zich na installatie het probleem opnieuw voor.

Ik weet dat het niet aan het Google Hom ligt en ook niet aan het specifieke Google Cast apparaat, maar aan een bepaalde koppeling in Homey / bug in de flow. Dit weet ik omdat ik het ook op een tweede Google Cast apparaat heb uitgeprobeerd, waarna meteen na activatie van de flow hetzelfde probleem zich voordeed.

Ik ben nu de hele Homey opnieuw aan het resetten om te kijken of dit het probleem oplost, maar ik vroeg me af of andere mensen dit (vrij specifieke probleem) ook zijn tegengekomen?

EDIT:

Het probleem lijkt ergens te liggen bij het casten van een TuneIn-station. Ik heb verschillende dingen geprobeerd om het uit te sluiten. Het probleem lijkt niet meer voor te komen als ik de radio cast via een URL-stream in plaats van een TuneIn-station.