Flow verwijderen

Binnen de oude homey apps had ik een flow aangemaakt om lampen aan te zetten op een bepaalde tijd. Binnen de nieuwe Homey app heb ik deze verwijderd e bovendien heb ik de oude apps geheel verwijderd niettemin gaan elke avond om 18.30 uur 3 lampen aan. Ik heb op de iMac iPad en iPhone gecontroleerd of er nog een oude app actief is maar kan niets vin den.
Weet even niet wat nu te doen.
Tijdelijk heb ik een flow aangemaakt die om 18:31 uur deze lampen moet uitzetten.
Wie heeft hier ervaring mee?
Groet,
Jan

Reboot van de homey al gedaan?

Ga naar https://developer.athom.com/tools/api-playground
En voer het volgende regeltje uit
Homey.flow.getFlows();
Kijk in het resultaat of die flow er nog in staat.

Is wel een beetje code lezen :robot:
Er is ooit een issue geweest dat je een folder met flows kon kwijt raken, maar die staat er nog wel.

Hallo, Dank voor je ondersteuning. Heb de actie uitgevoerd echter, de flow staat hier niet vermeld.
Jammer wacht verdere reacties af.

Groet,

Jan

Oude apps verwijderd en geen nieuwe voor gedownload?
Hoe doe je dan de lampen uit om 18.31 uur?
En mocht je toch stiekem wel een nieuwe app daar voor hebben dan kan je in de app zelf zien welke flows er allemaal draaien speciaal voor die app. Ga naar meer/apps en kies de betreffende app. Daar zie je al je flows die bij die app horen. Ook doe je misschien de lampen aan met een andere app? Ook even checken of er geen Homewizard draait ofzow die de lampen aan zet.

Je kunt ook 1 van die lampen verwijderen. Daarna zie je de flows waarin die lamp is verwijdert met een uitroepteken staan. Daarna kun he de lamp weer toevoegen.

1 Like

slim!