Flow voor opnieuw opstarten apparaat

Wie kan mij helpen met het volgende.

Onder een bepaalde wattage (voor 30sec) moet een apparaat opnieuw opstarten (hiervoor heb ik een fibaro wallplug)

Bij het opstarten begint het apparaat op een lage wattage en waardoor de flow opnieuw word opgestart en het apparaat opnieuw word uitgeschakeld en dit blijft zich herhalen

Voor de rest zijn er geen eisen. Alleen bij de flows die ik maak start het apparaat elke keer opnieuw op. Ik heb al het een en ander geprobeerd met de countdown app.

Je zou kunnen proberen om de flow uit te schakelen en middels een andere flow na een tijdje weer in te schakelen?

Dat doet zijn werk inderdaad!
Om het een klein beetje te verbeteren

Hoe zorg ik voor de vertraging dat het apparaat pas opnieuw op mag starten na 30 sec onder het wattage?

Edit: oplossing gevonden. Wat je zou kunnen doen is werken met een timer, bijv middels de app Chronograph.

De flows worden dan zoiets:

Volgens mij weet je een prima oplossing, binnen 8 minuten :smiley:

1 Like

Haha ja zat ff te puzzelen en kwam ineens in me op!
Na wat spelen met Homey wordt je vanzelf creatief en handig.

1 Like

Thnx! Heb alles toegevoegd. Lastig om alleen de laatste 2 flows te testen, maar dat zal in de praktijk moeten blijken. Bedankt!

Hoezo is dit lastig te testen ?
Je zet voor even overal een log kaartje tussen van Papertrails app. Met de tag in de log Je ziet wat homey aan het doen is. En waarneer het daadwerkelijk bij de 5 komt in de tijd van de flow.

2 Likes