Flow voor vaatwasser werkt niet

Ik heb een set flows gemaakt voor onze vaatwasser. Eigenlijk 2. De eerste flow vertelt me dát de vaatwasser in gebruik is, en die werkt prima. Ik krijg netjes een notificatie in mn Homey homescreen, dus prima. De 2e flow, of set flows (3) eigenlijk, is gewoon een kopie van de zelfde set flows die ik ook voor onze droger en wasmachine heb, waar ze wel werken, maar bij de droger werken ze niet:

De 3e flow werkt dus niet. Nou ja, dat wil zeggen, ik krijg dus geen notificatie op mn telefoon, Homey zegt niks en er wordt ook geen notificatie weg geschreven naar de tijdlijn.

De flows die wel werken zijn deze:

Wie heeft de oplossing? Ik heb al gecontroleerd of de energie tags ook de energietags zijn behorende bij de vaatwasser, en dat is zo.

Dan maar reageren op mijn eigen post, maar volgens mij had ik toch wat kleine foutjes in mijn flows. De eerstvolgende keer dat de vaatwasser aan staat kan ik het controleren. Mocht het dan niet werken kom ik hier weer terug :slight_smile:

Mooi man. De flows lijken wel verrekt veel op die van de wasmachine flows. :wink:

Die zijn het ook gewoon :wink: ik heb ze gewoon dankbaar nagebouwd, en toen bedacht dat dat wellicht ook werkt voor de vaatwasser, maar ik zag bij vergelijken vanmiddag toch dat er toch nog wat kleine verschillen in zaten, ja, dan zal het in ieder geval niet werken, dus aangepast, maar ja, de vaatwasser heb ik net uitgeruimd, dus die gaat vandaag en morgen niet meer aan :stuck_out_tongue:

Maar indien het dan alsnog niet werkt, kom ik toch terug, want ik heb nu met de wasmachine en droger ook dat ik dus meerdere keren de melding krijg dat ie klaar is, terwijl dat in werkelijkheid nog helemaal niet zo is.

Dan is het nog een beetje spelen met de energie die in jouw flows 10 en 7 zijn waar ze bij mij wel 100 en 10 zijn denk ik. Is ook voor iedere machine weer anders. Een vaatwasser gebruikt zeker een enader programma dan een wasmachine of een droger. Dus een beetje spelen met de energie en met de timer en het komt vast goed. En anders horen we het graag!