Gebruikt apparaat zoeken in flows

Hoi allen. Is het mogelijk een v.b. een switch van klikaanklikuit met zoek functie op te sporen in de flows. Want ik vind het handmatig gewoon niet. In de vorige versie homey kwamen alle flows naar voren waar een device in gebruikt werd. Zoek nu een spelt in een hooiberg. Iemand een makkelijke manier wat ik over het hoofd zie? Alvast bedankt voor de moeite :slight_smile:

Wat je zou kunnen doen is de KaKu app selecteren bij apps en daar zie je dan alle flows die gemaakt zijn die verband houden met de kaKu app. Daar zou je KaKu switch bij moeten zitten dan.

Zoekfunctie zou wel makkelijk zijn idd. Ik had ook steeds een lamp die spontaan aan en uit ging. Ergens in een flow stond (na heel lang zoeken) iets niet helemaal lekker.
Wellicht in de toekomstπŸ˜€

Ik heb het idd gevonden op de manier die je aangaf. Duurde wel even om geconcentreerd alle flows na te lopen die klikaanklikuit app heeft op mijn homey. Het werkte niet omdat tags kaartjes niet beschikbaar waren. Na opnieuw instellen werkt het nu weer. Dankje wel en fijn weekend :slight_smile:

Hopelijk komt idd die makkelijke functie terug in de app. Scheelt veel gedoe en ergenis om foutieve flows op te sporen.