Gledopto GLD 004 P staat niet de lijst van de Gledopto app. Wat nu?

Hi, ik ben nieuw hier. Vorige week Homey geinstalleerd en intussen aan het uittesten en aansluiten. Vooralsnog alleen lampen en een voordeurslot. Hoewel niet alles echt plug en play is, kom ik er wel uit. Maar met één ding loop ik vast. Ik heb de Gledopto RGBWW inbouwspot GLD004P (P = Philips, oftwel Hue volgens mij) gekocht. In de lijst met apparaten in de Gledopto app op de Homey staat alleen GLD004Z. Dus mijn lamp wordt gekoppeld als onbekend Zigbee apparaat en kan alleen maar aan en uit. De kleuren keuzes doen het niet. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geen Hue Hub, dus.
Alvast dank.

Bij voorkeur kan je dat aanvragen op github: Issues · mruiter/com.gledopto · GitHub

Je kan het ook eens vragen in dit topic in het Engels als je niet bekend bent met github: Gledopto

Als je de vraag post, mag je het resultaat van een interview van het toestel er bij zetten zodat de nodige info geweten is. Zonder deze info kan er geen ondersteuning voor dit apparaat worden toegevoegd. Hoe je dit interview doet, vind je op Developer Tools - Homey Apps SDK v3 Documentation