Homey Community Forum

Google Assistant geeft "Er is iets mis gegaan"/"Ik kan Homey niet bereiken"

Hé,

Ik heb nu ongeveer 4 maanden een Homey Early 2019 en een Google Nest Hub die, tot vorige week prima samen werkte. Maar van de een op de andere dag niet meer!

Ik heb van alles geprobeerd, Homey account ontkoppelen in Google Assistant en weer opnieuw koppelen, beide herstarten, Google Nest Hub terug gezet naar fabrieksinstellingen, nieuwe software downloaden op alle gebruikers telefoons, Homey in recovery de Wifi opnieuw instellen, avonden forums afzoeken… en nu zijn mijn ideeën wel op. Heeft iemand hier ook last van, heeft iemand een ander idee (misschien voor de hand liggend) of een oplossing?

Ik heb iets vergelijkbaars met mijn Google home mini. De Google assistent zegt bij elke vraag mbt homey dat mijn account niet gekoppeld zou zijn. Echter als ik in de Google home app kijk zie ik daar wel al mijn apparaten welke met homey gesynchroniseerd zijn. Maar als ik google vraag praat met homey krijg ik steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld zou zijn. Ook hier alles geprobeerd dmv verwijderen en opnieuw koppelen heeft geen succes gebracht.

Hier hetzelfde probleem.
Iemand van jullie al een oplossing gevonden?