Handleiding voor flow cards

Bestaat er een handleiding waarin de functionaliteit van iedere flow card uitgelegd wordt? Natuurlijk kom je er met wat testen meestal wel uit maar ik denk dat het voor beginners zoals ik een hoop tijd en soms teleurstelling zou kunnen besparen.

Alvast bedankt!

Bij mijn weten niet, maar ik zou best wel bij willen dragen aan zo’n stap voor stap instructie.

Alhoewel ik denk dat je zelf de beste handleiding bent, gewoon door van alles uit te proberen, ongeacht hoe gek het lijkt. Beetje nadenken en dan zul je zien dat je best veel kunt maken

Van iedere flow kaart zal een lastig verhaal worden ivm het grote aantal flowcards. Tel daar bij op dat de flowcards op meerdere manieren gebruikt kunnen worden in verschillende combinaties en met verschillende apps en je komt zo rond de 8miljard posts.

Je hoeft het niet in je eentje te doen. Ik wil best meehelpen. Dan is het nog maar 4 miljard de man!

Maar even serieus, ik ben niet zo handig met webpagina’s etc, maar ik wil best de NL of EN tekst schrijven voor de functionaliteiten van de basis flow cards en de belangrijkste apps

Zou handige feature kunnen zijn onder de flow kaarten (in de App)? Dat is nog genoeg witruimte. Vraag anders Athom of ze daar een optie voor developers voor kunnen maken. Dan kunnen we met zijn allen stukje bij beetje uitleg toevoegen.

Die is er al… alleen moet de developer daar gebruik van maken door een hint toe te voegen:

Ik doe dat zelf alleen voor de complexe custom flow cards…

Top, had ik nog niet bewust gezien