Heimdall app - storing?

Hi all,

Zijn er nog meer mensen die problemen ervaren met de Heimdall app? Vorige week met de app van start gegaan en deed het toen prima. Als ik nu het alarm inschakel, gebeurt er niks als er een deursensor wordt geactiveerd. Alles nagelopen, maar zowel ā€˜ingeschakeldā€™ als ā€˜deels ingeschakeldā€™ doet niks. Hij geeft aan dat het is ingeschakeld, maar geeft geen ā€˜alarm statusā€™ bij een trigger.

Deursensoren doen het wel, die geven idd aan dat de deur open is.

Geen idee wat te doen.

Groet,

Ik snap je bericht niet helemaal. Het probleem is dat bij wijziging van de toezichtmodus een trigger niet plaatsvindt en er een bepaalde flow niet wordt uitgevoerd?

Het is opzich wel wenselijk dat het alarm niet wordt ingeschakeld als er een deur of raam open is toch? Mocht je het alarm wel willen inschakelen terwijl je een open deur of raam hebt, dan zet je bij instellingen -> inschakelcontrole ā€œControleer raam/deursensorenā€ uit.

Hi,

Heimdall had er helemaal geen zin meer in. Op een of andere manier had hij er geen zin meer in. De app er afgegooid en opnieuw geĆÆnstalleerd. Nu draait hij weer :+1:.

Dank voor je reactie.

Ik zal de topic sluiten.

Groet,