Het grote Homey 2.0.0 stable discussie topic [NL]

Ik krijg in de homey app wel dit te zien:
“de app cc is gestopt mey werken, de ontwikkelaar is op de hoogte gesteld”

De beacon app werkt helaas nog niet. Wel heb ik een mailtje van bram gekregen dat ze er vollop aan werken en ze hopen dat het bij de volgende update opgelost is.

Top!

Ik heb het ook gemeld bij support

Nieuwe homey update, maar weer s proberen…

Helaas nog niet… Moet zeggen dat de aanwezigheid via Homey wel beter lijkt te werken. Word binnen 2 minuten op afwezig gezet wanneer ik vertrokken ben. Voor het thuiskomen gebruik ik de Smart Presence app.

Ik probeer in de app een flow te maken met een 2e tradfri dimmer die ik heb gekocht, maar het dim niveau van de dimmer kan ik niet als tag kiezen bij de lamp die ik probeer te schakelen. Wtf??

Echt dit soort bizarre basis dingen die niet werken hebben mijn gevoel over homey in het algemeen en deze update in het bijzonder ernstig negatief beïnvloed. Jullie zijn geen knutselende hobbyclub in een schuurtje meer he. Get your shit together.

Ga ff lopen buiten lopen vloeken… En kijk daarna even welke homey-app-versie je hebt aub, het buildnr is belangrijk…

3 Likes

Gewoon van alles de laatste updates natuurlijk.
2.0.2.246 Laatste update in de iOS App Store is 2 weken geleden zie ik.

Blijkbaar 16 dagen geleden al een known issue

Uiteraard. Net als een Belkin wemo insight issue. Maar heb het idee dat het in een zwart gat verdwijnt.

Zoals ik 10 dagen geleden al aan je vroeg en aangaf ? Ik zit op 2.0.6.250 inmiddels (beta) en in 247 is dit opgelost…
afbeelding

Dat is fijn dat er blijkbaar 10 dagen geleden al een beta was. Waar blijft de productie versie?

Ik heb dat ook bij de toon app. Ik kan geen tag toevoegen bij de trigger. Wel gemeld, afwachten maar weer…

Je moet ook geen tag toevoegen bij de trigger? Ook geen getallen invullen. Als er tags staan bij de trigger dan kan je die tags gebruiken bij de “En” en bij de actie… Het probleem wat in build 247 is opgelost is dat je numerieke tags kan gebruiken (en “temperatuur < 25”)

Ah ok, zo heb ik het nu wel gedaan idd. Zo krijgt de helpdesk het wel druk…

En nog steeds niet opgelost? Wat denken ze daar bij Athom wel niet! Het is gewoonweg een schande!!

:roll_eyes:

3 Likes

Nou best wel. Kan je natuurlijk wel een beetje proberen te doen alsof het gek is dat mensen een werkend product willen hebben, maar dat is het natuurlijk niet.

Laten we niet vergeten dat een en ander gewoon werkte. Dan pushed athom een update die blijkbaar niet voldoende getest is aangezien basis shit van high-profile systemen, waarvan de ondersteuning een van de key selling points is voor homey, stuk is.

Vervolgens wordt in het veld door de gebruikers die bug gevonden en dan duurt het nog weken voor er een oplossing is. Waarom niet sinds de 2.0 release elke week een nieuwe release in de app store met zoveel mogelijk bugfixes.

2 Likes

Nieuwe versie app en release 2.0.2 beschikbaar.

Het kan aan mij liggen, maar telkens als ik een update krijg. Wil ik zien wat er is toegevoegd of is verbeterd. Maar ik kan dat nergens vinden.

Je kan kijken op de firmware pagina, daar staat de changelog.

1 Like