Homey Community

Hoe gebruik jij de Magister app?

Hoi Gruijter,

Wil de app graag gebruiken, maar kan niet inloggen. Bij het aanmaken van een “device” waarbij ik de ouderinlogcode gebruik krijg ik de foutmelding: ‘‘cannot read property split of null’’
Mijn beide dochters zitten overigens op 1 complex met meerdere scholen. De schoolnaam van 1 van mijn dochters wordt niet herkend in de app. Kan ik daar nog wat mee?

Alvast dank voor de hulp

ter info voor anderen: het is ondertussen gelukt om in te loggen :+1: Voor de juiste schoolnaam is het belangrijk om te weten wat de url is van de school (http://…magister.net)

flow inmiddels getest en het werkt nog niet ik ga heel even schroeven en proberen om te kijken wat ik kan verbeteren.

Het werkt inmiddels, dank jullie wel voor de ondersteuning. Volgende stap word wake-up-light in RGB maken mbt magister. Verder raad ik dit iedereen aan die ook zijn rooster magister heeft!

Super :muscle:

nieuwe versie 3.2.0 is nu beschikbaar in de appstore. Het heeft een hotfix voor de login problemen die sinds gisteren zijn geintroduceerd door een api wijziging van Magister.

Ik had Invalid username. Dit leek opgelost na de update, maar zie vandaag dat hetzelfde probleem zich weer voordoet. Even gezocht op slack en zie dat iemand anders dit vandaag ook meld. Deze melder zit op 2.0, ik zit nog op 1.5.13.

Ik heb het zelf ook. Magister doet iets met hun interface wat dit veroorzaakt. Issue is al gemaakt op github.

Bedankt. Ik wacht geduldig af. Hopelijk kun je een oplossing vinden.

Magister blijkt nu iedere paar dagen hun toegangssleutel te wijzigen. Dat veroorzaakt de problemen. Een oplossing is in de maak, maar zal zeker nog wel een week duren (als ik tenminste geen andere problemen onderweg tegenkom in de interface met Magister)

in versie 3.2.1 werkt het weer. Deze versie zal zsm door Athom worden vrijgegeven in de appstore.