Home wizard schakelaars gebruiken

Ik heb op dit moment een home wizard met heel veel Smartwares inbouwschakelaars 400W SH5-RBS-04A achter mijn bestaande schakelaars om de verlichting te bedienen via de Smartwares inbouw ontvanger SH5-RBS-10A te bedienen.

Home Wizard werkt voor geen meter, slecht bereik etc.

Mijn vraag is nu, kan ik overstappen van home wizard naar Homey zonder al deze schakelaars te vervangen.

Alvast bedankt voor jullie reactie

kan je gewoon doen. Homey pikt het signaal op als je een schakelaar toevoegd van de HW.
wanneer je dus zo’n smartware schakelaar toevoegd in homey krijg je de vraag om een nieuw code te genereren of een code ‘over’ te nemen van waar je nu de schakelaars mee bedient. tis niet ingewikkeld in ieder geval.

De volgende smartwares scakelaars worden ondersteund: https://apps.athom.com/app/nl.smartwares

HW werkt met 433 mHz, wel ondersteund door homey, en 866 mHz, veelal nog niet ondersteund.
Je kan ook de HW in zijn geheel koppelen aan homey, bereik blijft dan wel hetzelfde natuurlijk

@Ype
Ik zie de SH5-RBS-10A niet in de app genoemd, weet je zeker dat dit gaat werken?

dat zou ik zo niet weten. Ik heb dezelfde van Kaku hoeveel heb je er?

Nog geen, ik kwam deze tegen en zocht ophet forum of ze ondersteund woreen door homey…

zou ik de klikaanklikuit versie gebruiken die heeft dezelfde types