HomeKit installeren op gast iphone

Ik probeer op de iphone van mijn vrouw de HomeKit te koppelen.
Als ik in home toevoegen acc kies en code 111 22 333 invoer ziet hij de geïnstalleerde homey niet.
Iemand een oplossing? Alvast bedankt

Soms werkt het om de telefoon even in airplane modus te zetten. Homekit kent niet een onderscheid tussen “gast” en “beheerder” dus daar ligt het niet aan.

Bedankt voor je snelle reactie.
Hier los ik het probleem niet mee op.
Ik ben nieuw in de homey wereld dus zoekende.
Ik zie op de iPhone van mijn vrouw bij instellingen niet de keuze om experimenten voor HomeKit aan te zetten

Draait homekit al op een iPhone? Of werkt homekit helemaal nog niet?
Anders moet je je woning delen vanaf jouw telefoon.
Zelf gebruik ik de app HomeyKit en die werkt prima op de iPhone iPad van mij en de iPhone van mijn vrouw.

Beste Nick,
Ik gebruik zelf een IPad en IPhone. Hier werkt HomeKit perfect ook met Siri
Mijn vrouws IPhone heb ik als gast ingesteld.
Ikzelf als eigenaar en mijn vrouw als gebruiker

Heren,
Bedankt voor jullie moeite
Op 1 of andere manier kon ik op de telefoon van mijn vrouw HomeKit 5.0 o.i.d. Aanklikken en met een code 200-20-200 activeren.
Ga nu kijken of ik dat verder in kan stellen

Als homey gekoppeld is met woning via jouw account, Dan hoef je niks meer te doen met de homey app op je telefoon.
Je kan dan via de woning app je huis delen met je vrouw.
Open de woning app. Bovenin de woning tab op wijzig drukken.
Dan op het pijltje achter je woning naam.
Daar kan je personen uitnodigen.

En aangeven of ze allen via intern netwerk kunnen schakelen en accessoires kunnen wijzigen enz.

Nick,
Bedankt. Mijn zit op dit moment op een ander account maar dat wil ik binnenkort wijzigen en kan dan met jouw aanwijzing goed verder,