Homey 2.0.0 Experimental discussie [NL]

Herkenbaar. Ook bij mij is er niets meer met homey te doen. Recovery niet te starten, rode ring na opstarten met gele draaiende ring. Ik heb support@athom.com benaderd en raad jou hetzelfde aan.

Maar wellicht is er hier nog iemand met een briljant idee.

Dankjewel voor je reactie. Gelukkig een troost dat ik niet de enige ben :sweat_smile: Mail naar support heb ik gister al verstuurd. Ik hoop dat ze snel zullen reageren. Mocht iemand een oplossing hebben dan houden wij ons aanbevolen.

je moet eerst de nieuw app downloaden, dan installeert hij Homey 2.0.0 en dan kun je via de app dit aanzetten.
Let op, vanaf dat moment kun je de desktop niet meer gebruiken

Ik heb hetzelfde met:

  • zonsondergang (nu maar even een vaste tijd ingezet)
  • device groups werken ook niet

De app draait gewoon op een iPad, zonder problemen

1 Like

Gewoon wachten tot iemand een post met een overzicht maakt waar iedereen zijn/haar ervaringen met apps op V2 in kwijt kan :wink:

1 Like

Helaas , bij mij ook zo

Ik heb een issue gemeld bij Athom en het reply was dat deze niet wordt ondersteund! mee eens dat het meeste wel werkt.

gebruiken jullie wel de juiste nieuwe app?

Goedemorgen Kijk daar hebben we wat aan. Nou even mijn eigen lijstje afwerken voordat ik de sprong in het diepe ga wagen. Thanks

Klopt het dat de app hen nier meer doet? V2

Heb vandaag de update uitgevoerd. Tot nu toe geen problemen met het systeem :wink:

Ik heb bericht van support gehad, ik moet mijn Homey opsturen :slightly_frowning_face:

Oef… Ben bang dat die van mij eenzelfde reis moet gaan maken. Ik ga het pakketje vast klaar maken. Hopelijk voor de kerst weer terug. :wink:

Ook mijn homey mag op reis naar Enschede. En is inmiddels al onderweg. Ik hoop inderdaad voor kerst weer up and running te zijn. Is al erg genoeg dat ik momenteel de kerstboom met een afstandsbediening aan en uit moet zetten in plaats van met een flow :grinning:

Heb ik geprobeerd, maar het werkte niet. Ik heb het opgegeven. Ik denk een bug in de app?

Als ik hem installeer op mijn Ipad krijg ik inderdaad wel een raar scherm .
https://itunes.apple.com/us/app/testflight/id899247664?mt=8 hier aanmelden en dan kan je hem downloaden.

Heren, Dames,
ik ga hier een lijn trekken,
Dit wordt weer een eindeloze discussie tussen voorstanders en tegenstanders van de Mobile App keuze van Athom en het verwijderen van de Desktop/Web Interface.

Voor wie dit nieuw is:

Het zal bemoedigend zijn voor Athom om te zien dat zoveel Homey’s zich laten horen voor wat zij het beste vinden voor hun Homey.
Desondanks moet Athom beslissingen nemen en heeft er voor gekozen om één mobiele app te ontwikkelen (voor zowel iOS als Android) en te stoppen met de ontwikkeling van de desktop/webinterface.

Athom opent de mogelijkheid (API-interfaces) om anderen de mogelijkheid te geven eigen apps, webinterfaces en integraties te ontwikkelen.
Deze API’s zijn nog in ontwikkeling, maar deze opties zullen binnenkort waarschijnlijk beschikbaar zijn voor ontwikkelaars! (Omdat veel dingen zijn aangepast en verbeterd tijdens de ontwikkeling)

Dit is een communityforum en alle berichten, vragen en suggesties zullen niet (allemaal) door Athom worden gelezen.
Als je het niet eens bent, stuur dan alsjeblieft je teleurstellingen naar Athom (support) omdat een continue discussie hier niet helpt.

Als je de Desktop/Web UI mist en de Mobile First beslissing met anderen hier op het Community Forum wilt bespreken, is er nu een discussieonderwerp voor: (Athom's keuze v Mobile App en verwijderen vd Desktop Interface/WEB UI in Homey v2.0.0 [NL])
Ik (en andere moderators) zullen al je berichten/antwoorden over het missen van de desktop/webinterface en het besluit Mobile First naar dat onderwerp verplaatsen om deze discussie schoon te houden over de Homey v2.0.0 experimentele firmware en de bijbehorende mobiele app. (ook hier boven!)
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-[ Dit is de lijn ]-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Terug naar het onderwerp: Homey v2.0 Firmware en de nieuwe Mobiele App
Veel plezier met testen, uitzoeken en elkaar hier helpen!

6 Likes

Hier werkt het gewoon

Ik ben zojuist over gegaan naar V2, wat een fantastische app, zowel uiterlijk als werkbaarheid, chapeau Athom!