Homey 2.0.0 Experimental discussie [NL]

Ha Peter,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het gelijk geprobeerd, maar het verwijderen van de notificaties maakt geen verschil. Begrijp ik het goed dat je er zelf geen last van hebt?

Het Homey logo staat voor ongeveer 4 seconden in beeld, daarna nog een aantal seconden voor dat ik alle apparaten zie.

Bij mij staat het logo ongeveer 2 seconden in beeld en dan ben ik niet thuis. En dan nog ongeveer 2 seconden voordat de boel geladen is. Bij mij wel een stuk sneller dus. Heb 20 apps draaien hier.

Denk dat het ook afhankelijk is van hoe oud/snel je mobile device is. Met mijn iPhone X staat alles binnen 2-3 seconden op beeld.

1 Like

Als ik de nieuwe app download krijg ik de mededeling dat er nog geen update van homey beschikbaar is?
Sla ik een paar stappen over?![Screenshot_20190115-094232|281x500]

Nick,

Bij mij start die redelijk snel op.

filmpje heb ik verwijderd. Mijn volledige gegevens stonden weergegeven :frowning:

Hij is nog niet officieel vrijgegeven volgens mij. Je moet dus de experimentele software nog installeren. Heb ik gisteren gedaan werkt prima op een paar issues na lijkt het

Ik denk dat het vanaf nu werkt? 10.00 uur?

Het zou kunnen dat het aan de snelheid van mijn toestel ligt. Ik heb een lenovo p2. Andere apps starten echter een stuk sneller.

Als een kleine herinnering.
Zo gauw homey v2 in het stable kanaal zit, is het niet meer mogelijk terug te keren naar 1.5.13, ook niet met een factory reset.

1 Like

De nieuwe iOS app staat nu in de store

Firmware 2.0 is beschikbaar.

Homey PRO is here, dubbele ram en processor.

https://www.athom.com/en/store/product/homey-pro/

Heee, ik ben geloof ik beta user af.
De app vroeg “wil je de beta groep verlaten?”, ik tikte ja aan, de app verwijderd en daarna de niet beta 2.0 app weer geïnstalleerd. Maar Homey heb ik niet gereset. Alles zit daar nog als tevoren.
Ik zie nergens dat ik in een experimentele beta ding bezig ben. Homey versie is nu 2.0.0.

Ik ben eruit zonder kleerscheuren?

Ik denk wel dat onderstaande wel nog aan staat:

image

zie : https://developer.athom.com/tools/settings

‘Wow Homey 2.0.0 is hier!’ Dat dacht ik vanochtend in de hoop dat alle problemen waar ik maar mee heb leren leven eindelijk eens opgelost zouden worden. Totaal niet werkende aanwezigheidsdetectie, google integratie, stabiliteit, en die app. Die waardeloze, derde wereld app…
Maar helaas, nieuwe app geinstalleerd op m’n tablet, geopent, en daar sprong hij weer naar verticale weergave. Is het echt zo moeilijk om te bedenken dat een smarthome app weleens op een tablet naast de deur gebruikt zou willen worden? Diepe zucht, verder, o de firmware moet geupdate worden, ik klik… ‘update wordt gestart’… ook nog na een uur, dus ik stop maar weer. Misschien via de desktop app, het enige redelijk functionerende deel van de hele homey infrastructuur, dus ik begrijp ik nu ook vaarwel moet zeggen. Settings, updates, update available… gaat goed. klik op install… en daar zijn we nu, 4 uur later 'Installing met een rond draaiende half dooie packman circel. Een totaal grijze progress bar, zou ook een streep kunnen zijn, ik weet dat pas als er ook maar 1 procent progress te melden zou zijn.

Wat een waardeloze miskoop is dit toch geweest. Upgradend van homewizard vanwege de vele andere antennes. Ik had veel beter een samsung kunnen kopen, en langzaam me KIKA uit kunnen faseren. Drie keer zo goedkoop, veel minder kopzorgen.

O ja, als iemand een oplossing weet voor het probleem mag je het roepen hoor, niet dat m’n mening er veel door gaat veranderen. Wat een baggerproduct.

1 Like

downloaden 2.0 gelukt. Waarom de beta versie eerst niet wou is mij nogsteeds een raadsel.
In tegenstelling tot jansenonline in denk ik in 10 min gepiept.

Bummer! Ja!
Nou dan een factory install en toch maar gaan gebruiken zoals het is. En voor wat niet werkt gewoon negeren en iets anders verzinnen.
2.0 gaaan met die banaaan

Een touw en een krukje? Nee even zonder gein. Waar loop je tegenaan? Alleen dat hij niet update?

Ben ook aan het twijfelen voor de ‘factory reset’, maar het draait allemaal lekker nu…