Homey apparaten steeds offline in Google Home

De laatste dagen zijn mijn apparaten die vanuit Homey zijn gekoppeld in Google Home continue offline.
Ik heb al eental keer mijn google home opnieuw opgebouwd en alle services waaronder homey toegevoegd. Dan gaat het een dag goed en dan gaan de apparaten zomaar ineens offline. Google geeft dan aan dat Homey niet bereikbaar is als ik een spraak opdracht geef.
In Homey zelf is alles gewoon bereikbaar en functioneert. Het ligt dus niet aan Homey maar aan Google. Ik heb dat ook op hun forum aangegeven maar heel behulpzaam zijn ze daar niet.

Homey herstart of ruim 10 minuten stroomloos houden helpt niet.
Access point herstarten helpt niet.
De service relinken helpt niet.
De service verwijderen en opnieuw toevoegen helpt niet.

Heeft iemand die deze problemen ook ervaart wellicht een idee wat te doen?

Ja maar dat vinkje bij “Synchroniseer naar Google” gaat ook iedere keer vanzelf weer uit en is optioneel staat erbij als ik op ontdek klik.

Ik ben ondertussen er wel achter dat het het komt als er meerdere gebruikers zijn uitgenodigd voor het Google Home huis.
Als ik iedereen uit het huis gooi, Homey service verwijder en opnieuw instel als service dan werkt het weer. Zodra de eerste genodigde de uitnodiging accepteert gaat het weer mis.
Dit is sinds de laatste dagen /week dus zal een Google dingetje zijn ga ik vanuit.

Ik weet in ieder geval nu waar het probleem zit maar het blijft vreemd.