Homey blijft hangen tijdens update

hallo,

Sinds vrijdag heb ik voor een schoolopdracht de Homey geïnstalleerd bij ons op school. De installatie verliep eigenlijk vlekkeloos en het toevoegen van modules zoals Fibaro single switch 2 etc. ging ook zonder enige moeite. Maandag ochtend kon ik normaal door gaan met het project, maar rond half 1 ging de Homey op eens in de Update modus. Op dat moment had ik nog zoiets van het is mogelijk dat er een update is van de reeds geïnstalleerde apps en heb de Homey dus ook zijn ding laten doen.
Uiteindelijk was de Homey nog niet klaar en ben ik dus naar huis gegaan. Vandaag een dag later stond de Homey tot mijn verbazing nog steeds in de update modus. Aangezien het de update modus is en er op de website bij staat dat je de Homey dan niet zomaar mag uit schakelen heb ik dit dus ook nog niet gedaan. Aangezien ik nog geen ervaring heb met de Homey vraag ik mij af wat nu het verstandigste is om te doen. Verder lijkt het mij vrij logisch dat wanneer de Homey in Update modus staat dat je hem niet kunt benaderen via de app. Is dit normaal of ziet men gewoonlijk een percentage meter of iets dergelijks?

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen… alvast dank daarvoor!

Groetjes,
Jan

Tja, ik ben hier altijd vrij simpel in. Stekker der uit en der weer in. Als je toch al zo lang aan het wachten bent, dan gaat er iets niet goed. Dus óf het kwaad is al geschiet en het is een dure baksteen, óf er blijft iets hangen en wordt gereset door het uit en inschakelen. Succes!

Wel altijd een kwartiertje de stekker er uit laten is ook een simpele doch goede raad (zoek op PTP).