Homey Bridge

Ik heb de homy Bridge binnen maar als ik de installatie procedure vol ziet de app (iphone) de bridge niet.
Bluetooth en locatie staan aan. meerdere pogingen gedaan maar geen resultaat. Wat gaat hier niet goed?

Heb je het benodigde cloud account die op het moment in beta is voor de mensen die uitgenodigd zijn?

  • Voor nu heb je nog een beta-uitnodiging nodig.

Heb je al wel een invite gehad en een Homey (cloud) home aangemaakt?

Update ook even je iPhone mobile app naar de laatste versie.

Welke kleur is de LED ring van Homey Bridge?

Ik volg de installatie via support link maar deze geeft geen resultaat en mijn rijn is blauw.

Nogmaals: heb je een invite voor de beta? Zo niet dan gaat het niet werken.

Nee zover kom ik niet de app ziet net eens de Homey Bridge.

Nu weet ik niet precies hoe de installatieprocedure loopt, maar je moet echt eerst een uitnodiging hebben gekregen om deel te kunnen nemen aan de beta. Dat staat los van die installatieprocedure. Als je niet expliciet een uitnodiging hebt gekregen is je Homey Bridge vooralsnog vooral een dure blauwe lamp:

Dit is wat ik van Homey Support heb ik heb nog geen uitnodiging ontvangen (zou ook niet weten wat daat de trikker voor is) maar ik kom ook niet veder dan stap 5.

Vraag me af of er ergen iemand is die deze wel heef draaien zie er nog niets over!

  1. Open de Homey Mobiele App op je iOS of Android apparaat.
  2. Ga naar het Apparaten scherm.
  3. Tik op het Plus (+) symbool in de rechter bovenhoek.
  4. Zorg ervoor dat Bluetooth op de telefoon aan staat, en dat de Homey Mobiele App toegang heeft tot locatiegegevens. Dit is nodig om Homey Bridge te detecteren.
  5. Homey Bridge zal automatisch gevonden worden. Druk op Verbinden om de installatie te starten en volg vervolgens de instructies op het scherm.

Dan houdt het vooralsnog op, want dat is een vereiste.

Heb je deze gezien.?

Die kan iedereen vinden.

Nee niet weet niet hoe dat gaat helaas.

Heb je zelf een Homey Pro?

nee ik heb nog de homey uit 2016

Dat is raar. Ik koop een product en moet dan een uitnodiging krijgen om het te kunnen gebruiken? Dan kan deze weer terug dus. Heel jammer dan.

Of je doet een aanvraag. Bij mij was dit binnen 1 dag geregeld en werkt alles prima.

een aanvraag? ik heb deze binnen een dag binnen gekregen maar hij doe niets behalve een blauwe ring laten zien. ik ga deze maar weer terug sturen dit werkt gewoon niet.

Gefeliciteerd met je Free upgrade.

Je weet dat deze bridge niet aan een standaard Homey gekoppeld kan worden maar een ander product voor een andere markt is. Dus gekoppeld aan een Cloud Homey en niet samen werkt met je Homey 2016 die je hebt?

Ja, ga naar Homey Beta en vul daar de gegevens in.
Na enige tijd kan je dan met een code de Homey via de cloud werkend krijgen. Als dat werkt voeg je heel eenvoudig de bridge toe.

Dit heb ik inderdaad gedaan op 7-9 maar hoor daar niets meer van.

Klopt, tot je aan de beurt bent, dan krijg je mail met de code.